“Wandeling”

Jardin des Remparts
Geclassificeerd als nr. 2 van 58 dingen om te doen in Vannes
Attractiegegevens
28 september 2017 beoordeeld

Je kunt prachtig wandelen langs de stadsmuren. Het park is prachtig onderhouden. Ik wist niet dat Vannes zo'n mooie stad was.

30 augustus 2017 beoordeeld

Van de ene zijde van het historische Vannes wandel je door deze tuinen naar het ander stuk. Zeker doen en genieten van de tuin en van de mooie omwallingen.

3 augustus 2017 beoordeeld

De tuinen aan de voet van de "Remparts" zijn heel mooi onderhouden, zelfs nu na deze lange periode van aanhoudende droogte.

17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten de stadsmuren vind je deze prachtig aangelegde tuinen. Het ziet er allemaal top onderhouden uit. Het was een beetje jammer dat er een of ander evenement was want nu stonden er allemaal grote tenten opgebouwd maar we hebben toch een goede indruk gekregen.

Bekijk meer beoordelingen
13 augustus 2016 beoordeeld

de moeite waard om er doorheen te wandelen. Goed onderhouden, even uitrusten om nadien weer verder te gaan om de stad te ontdekken,

Reizigers die Jardin des Remparts bekeken, bekeken ook

In Jardin des Remparts geweest? Deel je ervaringen!