Vandaag geopend: 09:00 - 12:00, 14:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Overnachting en bezoek

Heel erg leuk. Goede en rustige (gratis) overnachtingsplek met de camper en een interessante ... meer lezen

Beoordeeld op 20 mei 2019
Niniane4
Interessant en leerzaam!

Prachtige rondleiding Wij vonden het zeer interessant, leerzaam en leuk om naar te luisteren! Erg ... meer lezen

Beoordeeld op 6 september 2018
Marieke B
via mobiele applicatie
Lees alle 370 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Sarlat-la-Canéda
vanaf 10,34 US$
vanaf 241,33 US$
vanaf 41,37 US$
vanaf 1.031,32 US$
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Prachtige rondleiding
Wij vonden het zeer interessant, leerzaam en leuk om naar te luisteren!
Erg gastvrij wordt je ontvangen
Na de tijd olie en noten gekocht, smaakt ook nog eens heerlijk!!

Erg verrassend!
Onze complimenten en dank vanuit Nederland!

Datum van activiteit: september 2018
H8915IDjulienl, Propriétaire van Les Noyeraies du Landers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2019

Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Les Noyeraies du Lander is een aanrader om te bezoeken!
Zeer gastvrije ontvangst en ontzettend interessant om te horen en zien hoe walnoten op ambachtelijke wijze worden geoogst en verwerkt tot olie.
En ook, wat de verschillen zijn met walnoten van massaproducenten of walnootolie uit de supermarkt.
Deze laatste wordt doorgaans aangelengd met zonnebloemolie, want bij toevoeging van 20% walnootolie mag dat product al walnootolie heten...
Er komen al veel nationaliteiten (zelfs Nieuw-Zeeland!) maar nog niet veel Nederlanders dus we hebben beloofd dat we dat vandaag even rechtzetten ;-)

Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Leuk bezoek gehad bij een mooi authentiek familie bedrijf. Eigenaar spreekt goed Engels en spreekt vol passie over zijn bedrijf.

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw het bedrijf op 22 juli bezocht. De eigenaar spreekt goed Engels en vertelt vol passie over zijn bedrijf. Echt een aanrader om te doen. Als wij weer in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer langs.

Datum van activiteit: juli 2018
Julien L, Propriétaire van Les Noyeraies du Landers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldige rondleiding! In zeer goed Engels, interessant!
Na afloop een proeverij en de beste hazelnoot en walnootolie ooit gekocht! Aanrader!

Datum van activiteit: juli 2018
Julien L, Propriétaire van Les Noyeraies du Landers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018