Vandaag geopend: 09:30 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Gratis rondleiding & degustatie !

We mochten genieten van een rondleiding in het Engels, héél interessant en er werd echt de tijd ... meer lezen

Beoordeeld op 24 juli 2020
guyvandeperre
Super leuk en leerzaam!

Interessante (gratuit) rondleiding door Thomas, veel geleerd en veel kunnen proeven. Na afloop in ... meer lezen

Beoordeeld op 16 juli 2020
810jannad
via mobiele applicatie
Lees alle 527 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Sarlat-la-Canéda
vanaf € 50,00
Meer info
vanaf € 1.160,00
Meer info
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Leuk bezoek gehad bij een mooi authentiek familie bedrijf. Eigenaar spreekt goed Engels en spreekt vol passie over zijn bedrijf.

Datum van activiteit: juli 2018
H8915IDjulienl, Propriétaire van Les Noyeraies du Lander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2019

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw het bedrijf op 22 juli bezocht. De eigenaar spreekt goed Engels en vertelt vol passie over zijn bedrijf. Echt een aanrader om te doen. Als wij weer in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer langs.

Datum van activiteit: juli 2018
Julien L, Propriétaire van Les Noyeraies du Lander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldige rondleiding! In zeer goed Engels, interessant!
Na afloop een proeverij en de beste hazelnoot en walnootolie ooit gekocht! Aanrader!

Datum van activiteit: juli 2018
Julien L, Propriétaire van Les Noyeraies du Lander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Beoordeeld op 21 juni 2018

Wij hebben onlangs spontaan een bezoek gebracht aan dit bedrijf en we werden heel enthousiast ontvangen dor de eigenaar (4de generatie). We mochten overal een kijkje nemen en er werd met heel veel enthousiasme verteld over de walnotenteelt en de verdere verwerking. Geweldig om te zien dat er nog steeds machines van begin 1900 worden gebruikt. Het was een ontzettend interessant verhaal. De eigenaar kan heel goed Engels spreken dus alles werd duidelijk uitgelegd.
Na afloop van de (gratis) rondleiding kregen we vrijblijvend de mogelijkheid om produkten van het bedrijf te kopen. Deze zijn heel goed geprijsd en heel erg lekker.
Als je in de buurt van Sarlat bent, is dit een erg leuk en interessant uitstapje.

Datum van activiteit: juni 2018
Julien L, Propriétaire van Les Noyeraies du Lander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Een verrassende vondst (via tripadvisor)!!!
Een walnotenboomgaard vlakbij de stad Sarlat, gerund door een jongeman die als 4e in lijn de traditie voortzet zoals zijn overgrootvader het begon: alles op puur biologische basis.
Alleen geholpen door zijn moeder en 1 vaste kracht wordt er walnoten- en hazelnootolie geperst. Hij leidt je rond langs de machinerie (sommige uit begin 20ste eeuw) en laat je de olie proeven. Dat alles in het Engels (of Frans).
De rondleiding is gratis, er is een klein likeurproeverijtje aan het eind en je kunt er de olie kopen.
Niet geschikt voor jonge kinderen. Er is alleen wat machinerie en de uitleg van de eigenaar.

This walnut orchard is a lovely place to go to. No fancy display, but the real workarea's. The owner does the tour himself, it takes an hour, it is for free. He is a very inspiring man, enthusiastic about the walnuts from which the oil is made in a traditional way, like his greatgrandfather did a long time ago.
At the end you get to taste several liquors and you can buy goodies!!

Datum van activiteit: juni 2018