Lode Peeters
Mechelen, België

Rustig gelegen hotel, als uitvalbasis voor de Vogezen en Guebwiller.

Beoordeling van Hotel du Lac
4,0 van 5 bollen6 aug 2023 beoordeeld
Het Domaine du Lac omvat 2 hotels van dezelfde uitbater: het Hotel du Lac en Hotel les Rives. Dat laatste is nieuwer dan het eerste. Wij zaten in het eerste, het hotel du Lac. Het gebouw en de kamers voelen wat gedateerd aan, een moderne look met 'blauw' meubilair uit de jaren stilletjes, maar het bed en de airco waren zeer goed, dus goed geslapen.
Het ontbijt was zeer aangenaam. Het was mogelijk zowel binnen als buiten op het terras te ontbijten.
Het meer aan dewelke het hotel gelegen is, is wel zeer klein en nabij een bedrijvenzone. Niettemin is het rustig gelegen en betreft het een romantische setting.
De badkamer is wel wat muf wegens een slechte verluchting, maar wel proper.
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Het terras omvat een aparte rokerszone waardoor je buiten kan eten zonder last te hebben van...
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
  • Trip.com
  • Official Hotel
2.6 km van Hotel du Lac
Gratis parkeren
Maison avec parking intérieur et extérieur. De nombreuses chambres simples à quadruple vous sont proposées.
  • ZenHotels.com
  • Priceline
5.2 km van Hotel du Lac
Meer hotels in Guebwiller bekijken
Beoordeeld op 6 augustus 2023

Rustgevende omgeving. Vriendelijke bediening. Kamers zijn netjes, maar koelkastje en safe zou een meerwaarde geven. Ontbijt en avondmaal waren in orde, maar we misten wel een eitje bij het ontbijt. Uitleg van gerechten van diner was niet altijd duidelijk. Afficheren van het menu (vb. in lift) zou helpen.

Kamertip: Aan te bevelen. Kamers met terras en zicht op meer geven bij zonnig weer een meerwaarde.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 16 september 2021

We verbleven 4 nachten in dit aangenaam hotel waar we hebben genoten van de uitstekende keuken en een heel vlotte en vriendelijke bediening. Hotel du Lac is mooi en zeer rustig gelegen De kamer was zeer netjes maar wat kitscherig.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 15 juli 2021

Hotel heeft alles wat je verwacht van 3 sterren . Hotel is wel aan opfrissing toe , inrichting is zeer kitscherig, beetje verf zou wonderen doen .Ontbijt was goed , diner wat je verwacht van 3 sterren, niet slecht maar kon beter . Hygiene kan ook beter. De eetruimte ook terug zeer kictcherig ingericht , oogt goedkoop. Personeel is vriendelijk. Mooie omgeving voor uitstappen !

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Deze maand hebben we hier twee keer overnacht, zowel op de heenreis als de terugreis naar en van ons vakantieadres. De locatie is mooi, een prima ruime parkeerplaats en de hotelkamers zijn niet luxe maar hebben wel alles wat je nodig hebt. Het restaurant vinden wij erg goed, hier staat een kok met talent in de keuken. De gerechten zijn niet alleen mooi maar smaken ook uitstekend. Het merendeel van het bedienend personeel is vriendelijk, er kan evenwel iets gedaan worden aan de ongeduldige ober die vond dat wij iets te lang nadachten over ons apperitief en van onze tafel verdween om ons daarna volledig te negeren. Jammmer, onze beoordeling zou anders hoger uitgevallen zijn.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 22 april 2019

Prima hotel, prima propere kamer, uitgebreid ontbijt, mooi verzorgd,met vriendelijk personeel, en goede keuken.
We waren er met ons klein hondje, 10€ per dag, maar dat is het normale tarief.
Zeker aan te bevelen .

Datum van verblijf: april 2019