“Menu Gourmand op het terras”
Beoordeling van Auberge Alsacienne

Auberge Alsacienne
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Eguisheim
Keukens: Frans
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu Gourmand gegeten op het terras van dit restaurant. Lekker 3 gangen menu en daarbij lokale wijnen gedronken. Geen culinaire hoogstand maar wel gewoon lekker. Zeer prettige bediening.

Datum van bezoek: augustus 2020
floreh702, Propriétaire van Auberge Alsacienne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2020

Dear Robert V,

Thank you very much for your nice comment !
We hope to see you again.

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel, heerlijk ontbijt en diner, prima prijs kwaliteitsverhouding en parkeermogelijkheden. Aanrader

Datum van bezoek: augustus 2020

Dear Trundy A,

Thank your for all your compliments !

18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het nippertje nog toegelaten voor een late lunch. De man bleef ons wel zeer vriendelijk bedienen. Het stoofpotje met munster was om de vingers van af te lekken. De hamburgen was imens groot en lekker..
Ook de wijn was zeer lekker.
Alles was hier zeer verzorgd en aangenaam. De dochter kwam wat meehelpen met de rekening.

Datum van bezoek: juli 2020
floreh702, Propriétaire van Auberge Alsacienne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Hallo,

Bedankt voor uw bezoek aan ons etablissement en voor uw reactie.

13 november 2019 beoordeeld

Het laatste restaurant dat we uitgekozen hadden voor ons verblijf in Eguisheim, maar niet het minste. Rustige sfeer, en ruim plaats om te zitten. Het eten was lekker, en net iets anders dan de klassiek Elzaskeuken. Zijn geld zeker waard

Datum van bezoek: oktober 2019
Auberge A, Propriétaire van Auberge Alsacienne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Sehr geehrter VELOBART,

Wir bedanken uns für Ihre nette Kommentar.

Mit Freundlichen Grüssen aus Eguisheim.

29 oktober 2019 beoordeeld

Leuk voor een paar dagen in de Elzas. In het centrum gelegen. Mooie kamers. Heerlijk gegeten in het restaurant. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel.
Zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: oktober 2019
Auberge A, Propriétaire van Auberge Alsacienne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2019

Dear Manon H,

We would to thank you for your compliments.

See you again !

Reizigers die Auberge Alsacienne bekeken, bekeken ook

In Auberge Alsacienne geweest? Deel je ervaringen!