“Leuke locatie aan de haven, vriendelijk personeel ”
Beoordeling van Bistrot des anges

Bistrot des anges
Geclassificeerd als nr. 26 van 145 Restaurants in Calvi
Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen gekozen voor de steengrill, erg leuk om te doen. Kip, kalfs en rundvleeslapjes. Meer dan voldoende. Ook friet en salade erbij. Wenkbrauwen eerst wel even opgetrokken omdat je rauw vlees op je bord hebt en ook van dit bord moet eten. Misschien wat Nederlandse angst? ;)

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gedineerd en het was erg lekker. De rumpsteak is een aanrader, laat je verrassen !!
Het personeel is erg vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is oké! !

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in een zeer aangenaam stadje. Leuke locatie aan het water in de haven. Zeer vriendelijke ober, met uitstekende kennis vd aangeboden verse producten alsook vd wijn. Top!

24 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Excellent /Super/Fantastic/empecable/lekker/Gezellig/Perfect/Subliem/Vers/Perfect/Vriendelijk/Niet duur!!!!!!

Nicolas E, Gérant van Bistrot des anges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2015

merci,dankjewel,tot ziens !!!
a bientôt !!!

20 juni 2014 beoordeeld

Na op de tripadviser gekeken te hebben besloten we naar Des Anges te gaan.
Het zag er allemaal veelbelovend uit, doch uiteindelijk werd het een teleurstelling. Het eten heeft het allemaal net niet, onze tong werd niet gestreeld.
Personeel was zeer vriendelijk en de wijn voortreffelijk, voor ons echter een adres om te mijden.

• Sfeer

Reizigers die Bistrot des anges bekeken, bekeken ook

In Bistrot des anges geweest? Deel je ervaringen!