TripAdvisor
Calvi
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk eten en fijne bediening”
Beoordeling van On Dine a Calvi Plage

On Dine a Calvi Plage
Geclassificeerd als nr. 4 van 155 Restaurants in Calvi
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren wat te vroeg maar men ontving ons hartelijk en serveerde al snel een aperitiefje. Goede uitleg ivm wijn en eten en het smaakte zeer goed. Om terug te komen!

Datum van bezoek: juni 2019

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super plek op het strand, mooi uitzicht over Calvi en heerlijk geluncht. Salades, vis, vlees, goede kaart. Prima bediening ook.

Datum van bezoek: augustus 2017
5 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, vriendelijke mensen. Mijn vrouw heeft een intolerantie voor granen en gluten, dit was absoluut geen probleem. Ze hebben geholpen met kiezen in overleg met de keuken. Aangenaam restaurant. Snel bediend. Voor herhaling vatbaar! Je kan er ook genieten van het strand op de ligbedden. Super ervaring.

Datum van bezoek: september 2015
10 november 2013 beoordeeld

Lekker eten, vlotte bediening en prima prijs. Ik kan iedereen aanbevelen hier te gaan eten/borrelen. Trouwens echt lekkere frites.

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer
2 september 2013 beoordeeld

Fantastische combinatie van service en kwaliteit. Gelegen aan het mooiste stuk van het strand, met een schonere zee dan dichter bij calvi.

Datum van bezoek: augustus 2013

Reizigers die On Dine a Calvi Plage bekeken, bekeken ook

In On Dine a Calvi Plage geweest? Deel je ervaringen!