Hotels.com
Beoordeeld op 26 juni 2017

Zeer charmant hotel, mooie kamers, verzorgd ontbijt.
Op wandelafstand van het levendige centrum.
Vlakbij "U Fanale" het beste restaurant van Calvi.
Mooi zicht vanuit de kamers met zeezicht en uit het zwembad.
Zeker zijn geld waard in het dure Corsica.
Wij hadden een superieure kamer met een enorm terras (kamer 103).

Kamertip: Alle kamers met zicht op zee en zwembad. Kamer 103 heeft een groot terras.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 28 juli 2016

op voetafstand van calvi in een rustige omgeving
in de nabijheid van een fantastisch restaurant
aantrekkelijk zwembad met zeezicht
gemakkelijk bereikbaar op de weg naar porto
goede prijs kwaliteitsverhouding

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016

modern hotel met verwarmd zwembad,ontbijtruimte binnen en buiten.ligt aan zee maar niet aan het strand en op wandelafstand van het mooie centrum van calvi.
er zijn twee ontbijtformules;continental (broodje,croissant,chocoladebroodje,yoghurt en fruit) en formule corse (broodje,eitje,charcuterie en kaas)

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel op 10 minuten loopafstand van het centrum. Prachtig zeezicht. Ontbijt en drankjes zoals overal op Corsica overigens vrij prijzig (€10 voor 2 stukjes stokbrood, eitje, plak kaas en ham en koffie is gebruikelijk hier). Uitstekend Engels sprekend personeel aan de balie. Elke dag schone lakens (!), zeer proper.
Ik was er met mijn moeder, niet echt een stel, alhoewel ;)

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 22 augustus 2015 via mobiele applicatie

Rustig hotel, met leuk zwembad, goede ligzetels en gratis handdoeken...
Ook op zeer doenbare wandelafstand van het centrum Calvi.

Kamers met balkon of terras hebben een prachtig zeezicht. Opgelet, de kleinere kamers niet maar hebben toch een zeer leuk terrasje.
Wij hadden geen enkele slechte ervaring met de eigenaars, het personeel,... Integendeel. We reserveerden U Fatale (gastronomisch Resto) via hotel. Maar omdat onze zoon ziek geworden was, hebben ze onmiddellijk het nodige gedaan de reservatie ongedaan te maken. En meer nog, de hulp (ook s nachts!) en medeleven van de mensen was zeer positief.

We namen geen ontbijt, waar ik dus niets kan over zeggen. Wel "zag" het goed uit, daar op het terras...

Ter info: 10 min richting centrum kom je een pizza restaurant tegen aan de rechterzijde (A Punta): echte aanrader !!

Datum van verblijf: augustus 2015