Hotels.com
StayForLong
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Beoordeeld op 5 september 2017

Deze camping biedt zowel reguliere campingplaatsen, chalets en mobil-homes (in allerlei formaten). De mobil-home die wij hadden (6-persoons) was perfect. Airco, keuken met allerlei uitrusting (behalve een vaatwasser) aanwezig. De auto konden we naast onze mobil-home zetten. Het zwembad is relatief klein voor zo'n grote camping, maar goed te doen zo te zien. Nu zijn we hier wel in het midden-seizoen. De ligbanken bij het zwembad zijn ook heerlijk om te zonnen. Het strand ligt op 3 minuten lopen. Supermarkt (Casino) ligt ook op loopafstand. Winkeltje op camping aanwezig; handig om 's ochtends een croissant of stokbrood te halen, of bijv. een ijsje te kopen. De camping heeft ook een restaurant, tevens om pizza's af te halen. Als we minpuntjes moeten noemen:
- De nabijheid van een drukke weg. Het verkeer hoor je slechts een enkele keer (afhankelijk van geluid van auto, motor of brommer). Dit is trouwens niet op elke plek zo.
- Het zagen (lees: bijwerken) van bomen overdag, terwijl onze zoon van 8 maanden een uurtje probeert te slapen. Dit is echter toeval (onderhoud) en is niet dagelijks het geval.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooi zwembad, dichtbij strand en goede kinderanimatie en activiteiten. Sanitair is gedateerd, maar schoon. Grote supermarkt om de hoek, spreken hoofdzakelijk enkel Frans, ruime plek hadden wij. In de nacht wel geluid van de weg achter de camping hoorbaar, maar dat went na een nacht. Weinig Nederlanders, veel Franse en Italiaanse campinggasten.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2016 via mobiele applicatie

Camping zelf is erg prettig. Er hangt een leuke sfeer. De sta caravan die wij hadden was keurig netjes, schoon en volledig ingericht. De bedden waren dun, versleten en oncomfortabel. Locatie is perfect. Net buiten het stadje dus goed gevoel van kamperen en vrijheid. Strand op 100 lopen en met 20 minuten wandelen over de mooie promenade ben je in 30 minuten in het heerlijkeen gezellige mooie Calvi.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Kwam daar aan, de receptionist gedroeg zich erg uit de hoogte. Zonder blikken of blozen wees hij ons naar een klein plekje midden in de zon, dat we maar moesten accepteren. Geen stijl voor zo'n dure camping

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 16 augustus 2015

Mooie camping met een klein zwembad. Het strand is op loopafstand en het restaurant heeft lekker eten. Het zwembad is wat klein maar schoon en goed onderhouden. Calvi is op loopafstand. De chalet was niet al te groot en luxe, maar meer dan genoeg.

Datum van verblijf: juli 2015