“Een geslaagde Valentijn”
Beoordeling van Di Stephano

Di Stephano
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Gravenwezel
15 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds Corona zijn we lang niet meer uiteten geweest, wij zijn naar Di Stéphane geweest en was het weer een verassing.
Wij hebben genoten van de uitgebreide Valentijns suggesties en de prachtige decoratie!
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Top team

Datum van bezoek: februari 2022

11 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

‘Vroeger’ kwamen we hier met grote regelmaat omdat we in de buurt woonden. Nu we in het buitenland wonen waren we al 4 jaar niet meer geweest tot afgelopen week. Gelukkig is de kwaliteit van het eten nog even constant en goed als altijd. En dat geldt zeker ook voor de professionele en vriendelijke bediening door de eigenaresse. Het was als vanouds top tot in detail en we komen bij een volgend bezoek aan België zeker weer terug!

Datum van bezoek: december 2021
29 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden, alles was tip top in orde & het eten was subliem , zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Je voelt je direct thuis in dit restaurant.
Om er nog maar extra bij te vernoemen hoe top het personeel is.

Datum van bezoek: december 2021
23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede keer hier, ditmaal fondue. Ik de scampi, mijn vriendin kaas/parmaham. Zeer lekker en echt voor herhaling vatbaar. De kelner was nog een jongere kerel maar een van de beste die ik al in lang gehad heb. Vriendelijk, professioneel, denkt mee na en onthoudt kleine details. We komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: augustus 2020
17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De binnenkant is misschien wat ouderwets maar er is een zeer gezellig terras aan. Eten zeer smaakvol! Super vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Di Stephano bekeken, bekeken ook

In Di Stephano geweest? Deel je ervaringen!