“Subliem”
Beoordeling van Di Stephano

Di Stephano
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Gravenwezel
29 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden, alles was tip top in orde & het eten was subliem , zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Je voelt je direct thuis in dit restaurant.
Om er nog maar extra bij te vernoemen hoe top het personeel is.

Datum van bezoek: december 2021

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede keer hier, ditmaal fondue. Ik de scampi, mijn vriendin kaas/parmaham. Zeer lekker en echt voor herhaling vatbaar. De kelner was nog een jongere kerel maar een van de beste die ik al in lang gehad heb. Vriendelijk, professioneel, denkt mee na en onthoudt kleine details. We komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: augustus 2020
17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De binnenkant is misschien wat ouderwets maar er is een zeer gezellig terras aan. Eten zeer smaakvol! Super vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2020
21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten iets dichtbij om lekker te gaan eten. En dankzij Tripadvisor hier terecht gekomen. Zeker een aanrader. Heel lekker en vers eten

Datum van bezoek: januari 2020
12 december 2019 beoordeeld

Gevarieerd menu van traditionele en minder traditionele Italiaanse gerechten. Zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Di Stephano bekeken, bekeken ook

In Di Stephano geweest? Deel je ervaringen!