“Lekker gegeten”
Beoordeling van Di Stephano

Di Stephano
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Gravenwezel
17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De binnenkant is misschien wat ouderwets maar er is een zeer gezellig terras aan. Eten zeer smaakvol! Super vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2020

21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten iets dichtbij om lekker te gaan eten. En dankzij Tripadvisor hier terecht gekomen. Zeker een aanrader. Heel lekker en vers eten

Datum van bezoek: januari 2020
12 december 2019 beoordeeld

Gevarieerd menu van traditionele en minder traditionele Italiaanse gerechten. Zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2019
26 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend eten en een super vriendelijke bediening. Prijzig maar goed, een aanrader. Ook de suggesties voor desserts in het oog houden

Datum van bezoek: november 2019
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker, ieder van ons heeft echt genoten van de eenvoudiger maar verse en smaakvolle gerechten. Bediening erg vriendelijk en gedienstig.
Volgende keer komen we terug voor fondue!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Di Stephano bekeken, bekeken ook

In Di Stephano geweest? Deel je ervaringen!