“Leuke verrassing !!!”
Beoordeling van Di Stephano

Di Stephano
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Gravenwezel
21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten iets dichtbij om lekker te gaan eten. En dankzij Tripadvisor hier terecht gekomen. Zeker een aanrader. Heel lekker en vers eten

Datum van bezoek: januari 2020

12 december 2019 beoordeeld

Gevarieerd menu van traditionele en minder traditionele Italiaanse gerechten. Zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2019
26 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend eten en een super vriendelijke bediening. Prijzig maar goed, een aanrader. Ook de suggesties voor desserts in het oog houden

Datum van bezoek: november 2019
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker, ieder van ons heeft echt genoten van de eenvoudiger maar verse en smaakvolle gerechten. Bediening erg vriendelijk en gedienstig.
Volgende keer komen we terug voor fondue!

Datum van bezoek: november 2019
22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi Art-deco gebouw.
Overwegend Italiaans eten maar blijkbaar ook gespecialiseerd in verschillende soorten fondue.
Vriendelijk personeel, zeer lekker eten...wel wat lang wachten tot het klaar was ondanks de beperking van 4 verschillende gerechten per gang per tafel

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Di Stephano bekeken, bekeken ook

In Di Stephano geweest? Deel je ervaringen!