“Super Italiaan in s Gravenwezel.”
Beoordeling van Di Stephano

Di Stephano
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Gravenwezel
26 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend eten en een super vriendelijke bediening. Prijzig maar goed, een aanrader. Ook de suggesties voor desserts in het oog houden

Datum van bezoek: november 2019

16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker, ieder van ons heeft echt genoten van de eenvoudiger maar verse en smaakvolle gerechten. Bediening erg vriendelijk en gedienstig.
Volgende keer komen we terug voor fondue!

Datum van bezoek: november 2019
22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi Art-deco gebouw.
Overwegend Italiaans eten maar blijkbaar ook gespecialiseerd in verschillende soorten fondue.
Vriendelijk personeel, zeer lekker eten...wel wat lang wachten tot het klaar was ondanks de beperking van 4 verschillende gerechten per gang per tafel

14 september 2019 beoordeeld

Nadat we weer eens in het drinkgedeelte werden gezet in een bistro even verderop ondanks andere uitdrukkelijke reservatie op goed geluk hier binnengestapt. Zeer vriendelijk ontvangen en bediend. De meesten hebben een filet gegeten die super mals en lekker was. De bistro os een klant kwijt en hier heeft men een klant gewonnen. Zeker terug

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten in Schilde een restaurant op zondagmiddag, en keuze was beperkt maar troffen roos! Mooi kader, vriendelijk ontvangen, charmante gastvrouw met de juiste toets, correcte verhouding tussen flexibel en standing, mooie kaart, en... het eten!!! Origineel en met persoonlijke accenten, smaakvol. Goede presentatie, lekkere wijn..... Etc.

De verrassing was zo totaal dat ik meteen geboekt hebt voor een volgende keer, met andere gezinsleden.

Aanrader.

Reizigers die Di Stephano bekeken, bekeken ook

In Di Stephano geweest? Deel je ervaringen!