“Positief verrast”
Beoordeling van Restaurant Le Grillou

Restaurant Le Grillou
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Restaurants in Rosieres
14 augustus 2018 beoordeeld

Het restaurant voldeed aan onze verwachtingen, zelfs iets meer. We hadden geen reservatie, maar geluk. Want we kregen het laatste tafeltje. De bediening was vriendelijk. We kozen een cocktail als aperitief. Zowel mijn vrouw als ikzelf waren aangenaam verrast. Nadien ging zij voor de spies van vlees, ik voor die van vis. Het vlees was goed, maar hier en daar iets te graag. Ook niet evident als je kip, eend en rund tegelijk grilt. De vis was super. sappig, smaakvol... Er werden vier sausjes bij geserveerd en naar Franse normen top frieten :)

Een aanrader voor wie gewoon simpel maar goed wil eten!

Datum van bezoek: augustus 2018

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is zeker een bezoekje waard. Het eten was subliem. Opgediend op een heet bord. Ik heb een steak gegeten maar vroeg een slaatje ipv de groentjes. Dat was geen enkel probleem en heb allebei gekregen. Zonder extra kost. De wijn liep wat mank in het begin maar hebben zonder problemen een nieuwe pichet gekregen. Super vriendelijke bediening. Een echte aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht op doorreis. Eten matig, vis OK maar garnituur koud. Bediening ongeïnteresseerd en lomp. Leuk terras

Datum van bezoek: oktober 2017
21 september 2017 beoordeeld

Onze ervaring met Le grillou was niet positief. Al bij het begin werd ons een tafel aangeboden, waar we liever niet wilden zitten, een andere vrije tafel mocht niet. We besloten dan maar voor een snelle hap te gaan in plaats van een uitgebreide lunch. Een pizza met Chorizo en een burger, uitdrukkelijk gevraagd zonder kaas. De hamburger kwam met een forse dosis kaas. De Pizza was zonder, maar ook met nauwelijks wat tomatensaus op, wat nochtans op de menukaart stond. Ook was de bodem van de pizza van karton. De burger werd vervangen, dat was correct, maar voor het overige bleven we toch met een wrang gevoel zitten. 34 euro voor pizza en hamburger, met een glas wijn en wat water ... Het terras is gezellig en er zal wel wat volk, wellicht bij gebrek aan alternatieven in de buurt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 23 september 2017

Mijnheer, mevrouw

We hebben uw opmerkingen betreffende uw bezoek in ons restaurant gelezen en hadden graag onze excuses aangeboden.
We hebben de personen die jullie bediend hebben hierover aangesproken.
Hoogachtend
De directie

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier terecht gekomen om vrienden die ook in de omgeving vertoefden te ontmoeten, eigenlijk alleen voor een kop koffie en een frisje maar de ontmoeting was gezellig dus ook maar een hapje eten (lunch)
Het restaurant zat goed vol net Fransen dus dat was al een goed teken.
Het geserveerde eten was echt uitstekend we hadden vrij verschillende gerechten en deze waren allemaal erg mooi en smaakten uitstekend.
De bediening is wel wat kortaf maar dat kan ook aan de taal gelegen hebben.
Wij gaan in ieder geval nog een keer terug

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Restaurant Le Grillou bekeken, bekeken ook

Laurac-en-Vivarais, Ardeche

In Restaurant Le Grillou geweest? Deel je ervaringen!