TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Was hier een nacht in dit zeer mooie en goed gelegen hotel,de ontvangt is super en zeer vriendelijk,de kamer was groot met prachtig zicht op het meer, het resto was lekker en mooie op gediend dit hotel en resto zijn prijs kwaliteit zeker zijn centen waard

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

Ik heb het niet zo voor grote hotels hier zal ik mijn mening toch enigszins moeten herzien. De ontvangst was iets minder ik moest onmiddellijk voor de volledige periode van mijn reservatie de kamer betalen. Los van dit werden al onze verwachtingen ingelost. Een heel mooie kamer op de 4de verdieping met een mooi frontaal uitzicht op het Gardameer. Heel vriendelijk kamerpersoneel en super net. Grote bar met een serieus,assortiment gin's en de juiste tonic. Het restaurant is redelijk groot maar het geluid is zeker onder controle wat niet zo evident is. Je kan een keuzemenu eten aan 30 euro of a la Carte. De a la Carte gerechten zijn echt ok en niet duur. Bediening aan tafel is een jong team maar heel professioneel en bijzonder vriendelijk. Wijnkaart ook ok en niet duur. De accommodatie van het hotel is zeer uitgebreid en alles is heel erg verzorgd. Dit is echt zijn 4* waard.

Datum van verblijf: september 2017
Paola T, Direttore van Hotel Acquaviva del Garda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Dear guest,
thank you very much for your review.
Hoping to welcome you again in future, we send our best regards.

Beoordeeld op 24 augustus 2017

Prachtig hotel , leuke locatie. Hadden een kamer met zicht op het Gardameer . Grote ruime kamer , groot bed , voldoende bergkasten . Mini ijskast , zelfs een flesje bubbels op de kamer bij aankomst. Badkamer ruim en proper . Handdoeken , badjassen , badslippers tot zelfs handdoeken voor aan het zwembad . Elke dag werden ze ververst wanneer nodig. Ontbijt perfect ! Bediening en vriendelijk personeel ... uitstekend . Gratis fietsen te gebruiken . Parkeerplaats buiten gratis , binnen kon ook €5 / nacht. Sauna, stoombad , Jacuzzi's en ligbedden vlak aan het meer . Kan totaal niets negatief vermelden .

Kamertip: Kamer met zicht op het meer vragen ! Leuk terras met een prachtig uitzicht
Datum van verblijf: augustus 2017
Paola T, Direttore van Hotel Acquaviva del Garda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2017

Dear guest,
we thank you very much for your review and your positive comments.
Hoping to welcome you again in future we remain with our best regards.

Beoordeeld op 17 augustus 2017

Een midweek doorgebracht in Acquaviva del Garda en het was heerlijk. Personeel is super en deed er alles aan doen om het ons naar de zin te maken. Prive parkeerplaatsen buiten voor het hotel (gratis) en voor 5 euro p/dag kan de auto in de garage staan. Gratis fietsen om de omgeving te verkennen, aanrader! De kamer was top (zeer net ingericht, zeker niet gedateerd) en van alle gemakken voorzien incl. een goede stabiele internet verbinding. De kamer had twee slaapgedeeltes, een grote kamer met een super king size bed en een tweede kamer voor onze tiener zoon. Verder een buitenzwembad met ligbedden aan de achterzijde van het hotel, een drietal jacuzzi's en ligbedden aan/met uitzicht op het Gardameer en binnen een heerlijke spa met o.a. een sauna, stoombad, zwembad met meerdere bubbelbaden etc.. Het hotel ligt net buiten het centrum.

Kamertip: Uitzicht op het Gardameer, gebruik van parkeergarage, hoekkamers zijn groot
Datum van verblijf: augustus 2017
Paola T, Direttore van Hotel Acquaviva del Garda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017

Dear guest,
we thank you very much for your review and hoping to welcome you again in future we remain with our best regards.

Beoordeeld op 13 augustus 2016

In een woord: gedateerd. De foto's op het internet laten een prachtig designhotel zien maar de inrichting van de kamers is in jaren 60 stijl. Bruin en beige en gedateerd. Onze kamer met gardenview boodt uitzicht op een betonnen plaats en het strandje was een kiezelstrand (wisten we) afgezet met grote stenen. De gezelligheid is er ver te zoeken.

Datum van verblijf: augustus 2016
ACQUAVIVA H, Direttore van Hotel Acquaviva del Garda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2017

Dear guest we have read your complaint and we are sorry that the furnishings was not of your taste. The pebble beach is public due to the fact that in Italy any direct access to the shore can't be privatetized but we do have a grass private area with sun beds, wirlpools , shower, changing rooms, toilets and kiosk for snack and drinks. All our guests appreciate this area and as you may see from other comments it is considered one of our best features. Anyway we thank you for expressing your opinion and we hope to welcone you again in the next future.