Beoordeeld op 30 juli 2017

Heerlijk hotel voor een mooie prijs

Wij hebben hier een week verbleven voor onze vakantie aan het Gardameer.
Bij aankomst werden wij goed ontvangen, en de service en klant gerichtheid was heel de week te merken. Het personeel is aardig en willen net even wat meer voor je doen en je daar helpen waar kan.

De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt is goed en uitgebreid en ook goed voorzien ondanks het tijdstip dat je komt aanschuiven. Het zwembad en terras zijn ook goed en schoon en is heerlijk om even te ontsnappen aan de hitte.

Ook is hotel centraal gelegen, je kunt makkelijk naar het centrum lopen. Of fietsen huren om met de fiets op pad te gaan richting bijvoorbeeld sirmione. Daarnaast is het ook goed te doen om een dag met de auto na Venetië of Verona te gaan aangezien je zo op de snelweg zit.

Al met al maakte dit voor ons een goed hotel, waar we zeker terug zouden komen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 28 maart 2016

Goed hotel op wandelafstand van het centrum.
Privé parking is gratis, zwembad en WiFi ok !
Twee types kamer a zelfde tarief, klassiek en modern !
Beetje ouderwetse ontbijtzaal maar aanbod ok.
Geen resto in het hotel maar veel leuke adresjes in de stad.
We komen terug !

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 22 mei 2014

Op onze terugreis naar Nederland hebben we 2 nachten gelogeerd in dit hotel:Een fijn hotel, goed onderhouden. Ontbijt, grote kamer met badkamer, zwembad: alles was fijn.
Personeel was heel erg vriendelijk en attent. Free WIFI!
Als we weer in Desenzano komen zullen we zeker overwegen om voor dit hotel te kiezen.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 25 oktober 2013

We waren twee dagen in dit hotel. Ik had het op internet gevonden, op zoek naar hotel plus zwembad , en was geraakt door de verhalen over kinderen die zo met de hond hadden gespeeld. Het bleek een schot in de roos: onze zoon de dierenvriend had direct een speelkameraad in de hond en trof andere kinderen in het zwembad. De kamers zijn niet uitzonderlijk groot, maar je bent er toch nauwelijks. De service in dit hotel is uitstekend, alles kan, niets is te gek en iedereen is aardig.
Aanrader!!

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 19 augustus 2012

Vorig jaar en ook dit jaar ben ik in Desenzano del Garda geweest, en verbleef in hotel Benaco. Het is een net hotel, mooie kamers en het personeel is zeer vriendelijk,altijd behulpzaam. Een echte aanrader !

Kamertip: Er zijn kamers met balkons die uitzicht hebben op het Gardameer, ontzettend mooi om te zien.
Datum van verblijf: augustus 2012