“Leuke verrassing!”

Geclassificeerd als nr. 8 van 109 Restaurants in Villasimius
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen we bij B-steak terecht en dachten hier 'gewoon even' een panini te halen. Wat een leuke verrassing: we konden lekker buiten zitten (achter het tentje zit een kleine tuin), de panini's waren heerlijk en het personeel supervriendelijk! Aanrader!

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Daniele R, Proprietario van B-Steak - Braceria Street Food, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2017

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die B-Steak - Braceria Street Food bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In B-Steak - Braceria Street Food geweest? Deel je ervaringen!