Hotel Mariposas(Villasimius)
Boek nu, betaal bij aankomst
260 US$
Hotel Sa Cralla(Villasimius)
235 US$
117 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 147 US$ per nacht.

Cruccuris Resort(Villasimius)
Hotel Stella Maris(Villasimius)
601 US$
584 US$
  • Gratis parkeren
Pullman Timi Ama Sardegna(Villasimius)
682 US$
631 US$
Hotel Cala Caterina(Villasimius)
Gratis annuleren tot 29/07
660 US$
578 US$
17 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, vriendelijk en attent personeel en een heel goed restaurant. Ontbijt is ook heerlijk, de kamers stil en comfortabel. Ligging vlak aan strand is ideaal, je kan er een mooie strandwandeling maken. Attentie personeel is niet gespeeld, ze zijn echt daar voor hun gasten. De maître d'hotel heeft ons bijvoorbeeld een prachtige weg uitgestippeld door het centrum van Sardinië, en de landschappen waren adembenemend. Ook mooie live optredens 's avonds @ de bar. Aanrader !

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
18 maart 2015 beoordeeld

Hotel Simius Playa heeft mooie en comfortabele kamers. Sommige kamers op het gelijkvloers hebben een veranda en geven directe toegang tot een klein maar aangenaam zwembad. Het restaurant biedt een hotelmenu van 35 euro, viergangen, met de antipasta, de primi, de secundi en de dolce.
Het strand grenst aan het hotel. In het voorseizoen, en zeker nog tot 15 mei, is het heel rustig. Op het strand zijn er dan nog geen accommodaties (strandstoelen, parasols, ed.)

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner
9 juli 2013 beoordeeld

We waren een week te gast in juni in dit mooi, kleine hotel met duidelijk een trouw clienteel.
Je voelt je onmiddellijk thuis na een efficiënt en aangenaam onthaal.
Het is een beetje wennen aan een mengeling van stijlen en decoratie, maar uiteindelijk is het een zeer gezellig en professioneel gerund hotel met een heerlijke en eerlijke keuken. Het personeel is zowel aan de receptie, in het restaurant als in de bar bijzonder vriendelijk en van een hoog niveau.
We hebben bijzonder genoten van het mooie strand met beach service (betalend maar een heel schappelijke prijs) en de pre en after dinner drinks in de uiterst gezellige bar in de mooie en bloemrijke tuin. De ligging vlak aan zee is echt de grootste troef van het hotel. Kamers zijn, denken we, vrij verschillend en niet allemaal op dezelfde wijze ingericht. De onze (een junior suite op het gelijkvloers met 2 slaapkamers en 2 badkamers met uitzicht op de tuin) was OK met goede bedden en nieuwe multi jet douche, maar de decoratie en inrichting was niet echt up to date en smaakvol. We hebben ons hier echt niet aan gestoord, maar dit kon wel beter. De korte afstand naar het centrum van Villasimius is zeker ook een pluspunt.We willen zeker terug.

Kamertip: We denken dat de kamers met zeezicht op de eerste verdieping de beste keuze is.
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
14 juli 2017 beoordeeld

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
HotelSimiusPlaya, Direttore van Hotel Simius Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2017

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
HotelSimiusPlaya, Direttore van Hotel Simius Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017