“Heerlijk ijsje gegeten”

Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Dessert in Villasimius
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
6 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier een heerlijk ijsje gegeten, super schone ijssalon waar het behoorlijk druk was, je moest gewoon een nummertje trekken

Datum van bezoek: augustus 2017

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend handgemaakt Italiaans ijs. Probeert zich niet te onderscheiden met heel rare combinatiesmaken, maar maakt de "gewone" smaken gewoon heel goed. Leuk is ook dat het raam naast de winkel een kijkje in de keuken geeft, letterlijk!

Datum van bezoek: juli 2017
15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk top ijs. Intense smaak, niet zoet en natuurlijk. Elke ijsliefhebber die daar in de buurt komt moet daar langs !

Datum van bezoek: juni 2016
13 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische ervaring deze ijssalon. Wij hebben hier het beste ijs ooit gegeten. Alle smaken waren ongelofelijk lekker.

18 oktober 2013 beoordeeld

Chiccheria oogt bijzonder modern en kraaknet. Je hebt vanop straat rechtstreeks zicht op bereidingsruimte van de lekkernijen. Het is meteen duidelijk dat het lekkers ter plaatse aangemaakt wordt. De ijsjes zijn echt lekker en sommige combinaties zijn verfrissend vernieuwend. Voor onze kindjes was de gelateria zondermeer één van de hoogtepunten van onze reis.

Datum van bezoek: oktober 2013
    • Sfeer

Reizigers die Gelateria Chiccheria Villasimius bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Gelateria Chiccheria Villasimius geweest? Deel je ervaringen!