“Borrel werd diner”

Keukens: Wijnbar
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier op onze eerste avond in Villasimius een wijntje drinken met een borrelplateau. Heerlijk genoten met gouwe ouwe muziek. Meiden in de bediening hadden alles goed in de gaten. Na deze uitgebreide borrel, geen diner meer nodig voor ons. Top Borrelcafe!

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig wij zaten altijd in de bar er naast want er was nooit plek. Druk druk deuk lekkere hapjes en happy hour

26 maart 2017 beoordeeld

Gezellige om te aperitieven met een wijntje of een biertje,met een bordje salumi.
Word bezocht door locals en toeristen.

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Barretje met een relaxte uitstraling vol zitkussens en hangtafels. Aperol spritz, 2 biertjes en een plankje met worst en kazen in totaal 26,- je zit er leuk personeel was vriendelijk/alert. Prima om de avond te beginnen.

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat was een verrassing hier!! Keuze uit heel veel wijn leuke plek om te loungen met een plankje vol
Ham en kaas en worst. Top!!!

Reizigers die Baccusardus bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Baccusardus geweest? Deel je ervaringen!