“Lekker eten, goed restaurant.”
Beoordeling van Su Giganti Restaurant

Su Giganti Restaurant
Geclassificeerd als nr. 18 van 109 Restaurants in Villasimius
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 augustus 2017 beoordeeld

Prima restaurant, uitgebreide kaart. Pizza's zijn alleen 's avonds te bestellen. Vriendelijk personeel.

12 augustus 2014 beoordeeld

net buiten Villasimius langs de weg ligt hotel restaurant Su Gigante. wij zijn daar gestopt voor de lunch (dan kun je overigens geen pizza eten) en hadden een zeer smakelijke spaghetti pomedori. pure smaken. gewoon lekker. ook zagen we allerhande seafood voorbijkomen en alles zag er even smakelijk uit. het terras is schaduwrijk met een lekker briesje vanaf zee.

9 juli 2017 beoordeeld

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Su Giganti Restaurant bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Su Giganti Restaurant geweest? Deel je ervaringen!