“Heerlijk eten voor een goede service”

Ristorante Pizzeria La Lanterna
Geclassificeerd als nr. 28 van 116 Restaurants in Villasimius
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Later op de avond, tegen 20.30uur, aangekomen bij dit restaurant was het nog steeds erg druk, maar er kwam met een plaatsje vrij die voor ons klaar gemaakt werd. Fijne vriendelijke service. We hadden de spagetti met zeevruchten besteld. Een gerecht voor twee personen. Het was verrukkelijk! Aanrader. De huiswijn is oke maar aan te raden is om een goedkoper flesje te bestellen. Door deze ervaring zijn we een tweede keer later in de week terug gegaan. Ook weer later op de avond gaan eten, anders is er geen plek of moet je reserveren. De pizza en pasta die we toen hadden waren oke maar konden niet tippen aan de eerste ervaring!

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bezocht ik meerdere malen in het laagseizoen(pasen). Dit is echt 100% Italiaans, inclusief de zaken die door een paar toeristen als negatief ervaren werden. De tijd staat hier stil of is een rekbaar begrip. Het eten is autentiek en ' home made' vers. Ik mocht zelf buiten de kaart om bestellen! De gasten, en dat is een goed teken, zijn vaak locale mensen. Dit restaurant heeft een naam. Niet verwonderlijk dat ze zelfs nu al 3 dagen (laagseizoen!) helemaal vol zitten! De sfeer zegt alles, maar je moet er van houden. Durf jij je Italiaan te voelen? Ga naar La Lanterna!

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een snelle pizza belande we bij la Laterna. Uitgebreide kaart met niet alleen maar pizza. Prijzen zijn zeer schappelijk met pizza's vanaf 6,-. Service was goed en de wijnkaart net zo uitgebreid als de menukaart. Kosten voor 2 pizza's liter water, flesje wijn, espresso en scropino 36,-

22 juli 2015 beoordeeld

Lekker italiaans eten zoals het bedoeld is, hier word het voedsel met passie gemaakt wij hebben hier fantastisch gegeten, aanrader!

6 augustus 2014 beoordeeld

Na aandringen mochten we uiteindelijk plaatsnemen. Hoofdgerecht was bij 2 mensen vergeten, geen excuses, pas na 2 x vragen kwamen de pizza's de andere waren al lang klaar met eten, dit waren ook nog de 2 jongste gasten. Het eten is best goed, op de garnalencocktail na, helemaal overspoeld met cocktailsaus. Bediening is onvriendelijk, laat lang op zich wachten. Echt jammer, lijkt wel of de lokale mensen voorrang hebben.

• Sfeer

Reizigers die Ristorante Pizzeria La Lanterna bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Ristorante Pizzeria La Lanterna geweest? Deel je ervaringen!