Hotel Cala Caterina(Villasimius)
565 US$
456 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 523 US$ per nacht.

306 US$
260 US$
Hotel Cormoran(Villasimius)
386 US$
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 673 US$ per nacht.

Hotel Xenia(Villasimius)
192 US$
164 US$
Hotel Simius Playa(Villasimius)
559 US$
504 US$
11 juli 2014 beoordeeld

1 nacht in dit hotel verbleven, op sublieme locatie in Villasimius. Ontvangst perfect aan de receptie, door de manager, door de PR en met cocktail. Eens in de kamer blijkt inrichting nogal basic en ouderwets te zijn. Buffet 's avonds was lekker, echter de bediening ontoereikend voor 5 sterren hotel. Enorm veel personeel maar vooral bezig met elkaar en met rondlopen zonder veel te werken. Hebben we ook gemerkt overdag aan het zwembad bij de kidsanimatie. Voor ons was het hotel goed maar veel te duur voor wat wij als een 3-4 sterren hotel beschouwen.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Pullman Timi Am... S, General Manager van Pullman Timi Ama Sardegna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2014

Dear HenkBOvyn,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel.
We are grateful for your words of appreciation regarding our welcoming staff. On the other hand, we are really sorry to learn that your overall experience did not meet your expectations.
As for the level of service, we would like to clarify that the 5 stars have been recognized to us after careful and strict inspections conducted on the basis of objective criteria by the local authorities.
Nevertheless, we regret that your expectations were not fulfilled. Pullman hotels strive to provide an excellent service, therefore your feedback is very important to us.
We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Patrick Recasens

16 oktober 2013 beoordeeld

Het hotel ligt bijzonder afgelegen. Een auto huren is nagenoeg onoverkomelijk.
De kamers van dit hotel voldoen niet aan de norm van een vijfsterrenhotel (afgeleefd en matig onderhouden). Het ontbijt is uitgebreid en bijzonder lekker maar aan het brood- en vooral het verse sapbuffet moet je wel een tijdje in de rij staan. Deze aanmerkingen vallen echter in het niets wanneer je het zwembad en vooral de locatie van het hotel beoordeeld. Een schitterend privé zandstrand met gratis ligstoelen en vooral een betoverend zicht op de zee en bergen middenin de wondermooie natuur.

• Verbleef: september 2013, reisde met familie
26 mei 2013 beoordeeld

Dit was heerlijk, in mei is het nog lekker rustig. Vriendelijk personeel, goed eten (in buffet vorm) mooi zwembad en een heerlijk strand. Je kan er een hoop doen, maar dit hoeft niet.
Prachtig locatie.
Had graag nog wat langer gebleven.

• Verbleef: mei 2013, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Een Accor-reiziger
Waregem, Belgium
5 oktober 2011 beoordeeld

• Verbleef: september 2011, reisde met een partner
4 augustus 2017 beoordeeld

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Pullman Timi Am... S, General Manager van Pullman Timi Ama Sardegna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017