“Heerlijke vlees!”

Geclassificeerd als nr. 28 van 109 Restaurants in Villasimius
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juni 2013 beoordeeld

Een Sardijnse man raadde ons dit restaurant aan en zei erbij dat we geen vis moesten nemen met de filetto met peper of de filetto (biefstuk) met aceto balsamico. Wij nemen die laatste en het was echt een geweldig stuk vlees! Yum!

4 juni 2012 beoordeeld

Fijn door een familie gerund restaurant dat tevens een hotel is. We hebben gegeten op een 'binnenkoer'. Het eten was lekker, de bediening erg vlot en vriendelijk. We merkten dat ze oog hebben voor details toen ze wachtten om ons hoofdgerecht te serveren omdat we nog aan het roken waren! Prima restaurant met de beste seadas!

27 november 2016 beoordeeld

19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

14 september 2015 beoordeeld

Reizigers die Ristorante Stella d'Oro bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Ristorante Stella d'Oro geweest? Deel je ervaringen!