“Vdw@VL”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten.heel vriendelijk en bekwaam personeel.niet zo goedkoop maar wel een zeer aangenaam terras.

Datum van bezoek: september 2018

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was ok maar had veel meer verwacht. Onze pasta stond binnen 10 minuten op tafel. We waren 50 euro kwijt voor 2 pasta s, 2 glazen wijnen een fles water. Wel erg mooi dakterras!

Datum van bezoek: oktober 2017
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen op aanraden van ons hotel hier eten. Hartelijk welkom. Er was zelfs plek op het dakterras, maar wij kwamen later op de avond en het werd al fris. Dus toch binnen plaatsgenomen. Wijn was heerlijk. Vooraf een seafood plateau gedeeld en als hoofdgerecht een pasta gerecht, waren lekker. Bediening was keurig. Kreeg er een hotelschool ervaring van, alles keurig volgens de etiquette. Maakte het ook wat afstandelijk. Prijzig voor wat je krijgt. Wijnen zijn wel aanrader! Muziek, rock achtig, pastte helaas totaal niet in de atmosfeer. Fijne avond gehad.

Datum van bezoek: oktober 2017
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden een avondje wat luxer eten en kozen voor Arcada vanwege de positieve reviews. De pasta met geitenvlees en tomaten was erg lekker. De vis (naam vergeten) was ook wel lekker, maar slecht gefileerd. En de tonijn was te dik, taai en te doorbakken. Heel jammer.
De bediening was correct, maar afstandelijk.

Datum van bezoek: september 2017
21 augustus 2017 beoordeeld

Via de eigenaresse van ons hotel hier terecht gekomen. Zelf had ik dit restaurant niet zo snel gekozen omdat ik bang zou zijn om hier teleurgesteld te worden. Niets is minder waar: Alles wat we hier hebben gegeten was top. Snelle en aardige bediening en ook heel persoonlijk. Omdat we een paar keer zijn terug geweest wisten ze nog onze wijnkeuze van een eerdere keer. Glutenvrij geen probleem, heerlijke biefstuk, lekker gegrilde vis. Eigenlijk alles wat we er hebben gegeten was top! Ook leuk om op het dakterras te zitten als een echte toerist.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Arcada Villasimius bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Arcada Villasimius geweest? Deel je ervaringen!