Hotel Stella Maris(Villasimius)
329 US$
Hotel Sa Cralla(Villasimius)
146 US$
  • Gratis parkeren
Pullman Timi Ama Sardegna(Villasimius)
677 US$
217 US$
Hotel Cormoran(Villasimius)
386 US$
Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 684 US$ per nacht.

Hotel Simius Playa(Villasimius)
542 US$
TripAdvisor
20 september 2011 beoordeeld

Twee weken op het fantastische eiland verbleven,na een week rondtoeren met de auto aangekomen in Villasimius, waar we op zoek waren naar een B&B. We vonden die bij Marco,maar was bezet. Vervolgens met Marco naar het hotel.de bedoeling was 2 a 3 nachten te blijven. Het zijn er zes geworden en we hadden nog wel willen blijven, maar aan alle leuke dingen komt eens een eind. Het hotel is schoon, goede ligging en de bediening uitzonderlijk vriendelijk! Marco doet Ongelofelijk zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Voor ons heeft hij nog een ander hotel gereserveerd op eigen initiatief in Cagliari. Dit hotel is en absolute aanrader!

• Verbleef: september 2011
8 juni 2011 beoordeeld

Wij zijn net terug van een week Sardinie. Hotel I Graniti is een heerlijk kleinschalig hotel met 10 mooie kamers. Het ligt midden in het stadje Vilasimius.
Het hotel biedt een hele goede uitvalsbasis voor de omgeving van Vilasimius. De prachtigste witte stranden zijn binnen handbereik.
We zijn erg gecharmeerd van de persoonlijke service van Marco, de eigenaar van dit hotel. Het hotel is nu een jaar geopend en je merkt aan alles dat de eigenaar keihard werkt om de kwaliteit die hij nu biedt te handhaven. Als je een reservering wilt hebben voor een restaurant, dan belt hij voor je en als je naar een mooie plek toe wilt gaan dan wijst hij je de weg.
Elke dag schone handdoeken en de kamer mooi schoon. Heerlijke grote bedden.
Het ontbijt is heerlijk. Elke dag verse broodjes, croisants, sap, vlees, kaas yoghurt en muesli.
We zijn gisteren vertrokken en hebben onze reservering voor volgend jaar weer gemaakt.
Hotel I Graniti is een absolute aanrader!!!

Kamertip: 1e etage grote kamer met uitzicht en groot balkon
  • Verbleef: juni 2011, reisde alleen