“Goed gegeten; niet erg sfeervol.”
Beoordeling van Sa Bingia

Sa Bingia
Geclassificeerd als nr. 11 van 116 Restaurants in Villasimius
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 oktober 2016 beoordeeld

Het restaurant ligt iets buiten het dorp; voor 33 euro kregen we een uitgebreid menu inclusief wijn. De gangen worden in een hoog tempo op tafel gezet; het personeel doet weinig moeite om contact te maken met de gasten. Het voorgerecht was een lekkere Sardijnse schotel met vlees en kaas. Daarna een heerlijke pasta. We kwamen om 20,00 uur aan en verlieten om 22.00 het restaurant. Het was leuk om hier een keer gegeten te hebben. Villasimius biedt andere restaurants waar je veel persoonlijker wordt bediend en in alle rust kunt genieten van de Sardijnse keuken.

23 juli 2016 beoordeeld

Het restaurant heeft een romantische setting in de tuin, maar onze verwachtingen van de maaltijd waren toch hoger na alle recensies te hebben gelezen. Voor 32 euro heb je zeker wel gegeten, maar het is geen hoogstaande keuken. Eerst bordje charcuterie en kaas. een goede starter. daarna pasta (2 soorten, maar monotoon van smaak) en daarna de speenvarkentjes; toch best vettig en weinig vlees. Dit was gecombineerd met rauwe, ongeneden groenten, recht uit de koelkast (tomaten zonder smaak) Als dessert een groot stuk watermeloen, wat we thuis ook in de supermarkt vinden. Zoetjes bij de koffie waren wel lekker.

30 juni 2016 beoordeeld

Als je aankomt zie je al hoe de speenvarkentjes aan een groot spit klaargemaakt worden. Plaatsnemend in het restaurant wordt je het ene na het andere heerlijke gerecht geserveerd. Het is een lange zit, maar beslist de moeite waard

7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 32,- per persoon krijg je hier voor de rest van de week te eten als je alles op krijgt. Vooraf verschillende vleeswaren, kazen, gebakken levertjes, focaccia. Segundi ravioli gevuld met ricotta, pasta gevuld met aardappelpuree en pasta in tomatensaus. Hoofdgerecht het speenvarken van spit. Hier keek ik het meeste naar uit maar vond het persoonlijk wat droog. Dessert vers fruit en raviolini fritti. Als afsluiter espresso en likeur. Absoluut meer dan je geld waard. Zit weinig sfeer in maar focus is de boerderij.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Sa Bingia bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Sa Bingia geweest? Deel je ervaringen!