“Druk,druk,lekker,lekker”

Geclassificeerd als nr. 3 van 116 Restaurants in Villasimius
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op tijd en daarom hoefden we maar 10 min. te wachten. Het restaurant is licht en modern. De bediening gaat als mieren door elkaar en is goed georganiseerd. Het geeft wel een spanning dat je op moet schieten met eten maar dat os niet nodig. Alles is even goed. Van pizza tot uitgebreid eten. Zeker down maar wel op tijd komen.

Datum van bezoek: juni 2018

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was hier heerlijk! De bediening was echter matig. Bij afrekenen werden de bekenden van de eigenaar bijvoorbeeld voor gelaten, en we hadden last van de geluiden van de zoon van de eigenaar die aan het gamen was in het restaurant.

Datum van bezoek: mei 2018
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kaart, lekker eten.
Zoals bekend is Italië van de vele gangen, die kan je hier goed eten. Let wel op, alles is wel veel, heel veel eten.
Verder is het goed betaalbaar.

Datum van bezoek: april 2018
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele vakantie goed gegeten maar Sa Tankitta was toch wel de culinaire topper. Boven verwachting en zeker niet wat je vermoed als je de ingang ziet. Eenmaal in het restaurant zeer modern , ruim en licht. Mogelijkheid om in de tuin te eten.
Ons laten verrassen door de kok en dat was TOP. heerlijke , verrassende vis antipasti met mooie opmaak van borden. Daarna lekkere verse pasta's op een eigen wijze. Daarna nog lekker vlees en vis met gegrilde groentes en afgesloten met keuze uit ijs of tiramisu. Erbij goede wijnen en alles voor een eerlijke prijs. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van TripAdvisor hier gaan eten echt goed eten
Perfecte bediening en ruime porties
Als je hier wil eten moet je wel reserveren of om 19:00 uur gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Sa Tankitta bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Sa Tankitta geweest? Deel je ervaringen!