“Goed eten, mindere service ”
Beoordeling van Sa Tankitta

Sa Tankitta
Geclassificeerd als nr. 3 van 116 Restaurants in Villasimius
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was hier heerlijk! De bediening was echter matig. Bij afrekenen werden de bekenden van de eigenaar bijvoorbeeld voor gelaten, en we hadden last van de geluiden van de zoon van de eigenaar die aan het gamen was in het restaurant.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kaart, lekker eten.
Zoals bekend is Italië van de vele gangen, die kan je hier goed eten. Let wel op, alles is wel veel, heel veel eten.
Verder is het goed betaalbaar.

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele vakantie goed gegeten maar Sa Tankitta was toch wel de culinaire topper. Boven verwachting en zeker niet wat je vermoed als je de ingang ziet. Eenmaal in het restaurant zeer modern , ruim en licht. Mogelijkheid om in de tuin te eten.
Ons laten verrassen door de kok en dat was TOP. heerlijke , verrassende vis antipasti met mooie opmaak van borden. Daarna lekkere verse pasta's op een eigen wijze. Daarna nog lekker vlees en vis met gegrilde groentes en afgesloten met keuze uit ijs of tiramisu. Erbij goede wijnen en alles voor een eerlijke prijs. Aanrader!

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van TripAdvisor hier gaan eten echt goed eten
Perfecte bediening en ruime porties
Als je hier wil eten moet je wel reserveren of om 19:00 uur gaan eten.

11 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier gegeten naar aanleiding van tripadvisor, je ziet inderdaad aan de buitenkant niet dat het van binnen zo mooi modern eruit ziet. Porties zijn ook hier behoorlijk groot, we hadden een voor- en hoofdgerecht. Je moet dan wel echt grote honger hebben. Reserveren valt inderdaad niet mee. Zitten elke avond vol en na 8 uur nemen ze volgens mij geen reserveringen meer aan, dan moet je wachten tot een tafeltje vrij komt. Is ook te doen want het gaat behoorlijk snel.

Reizigers die Sa Tankitta bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Sa Tankitta geweest? Deel je ervaringen!