“Echt heerlijk goed Italiaans ”
Beoordeling van Sa Tankitta

Sa Tankitta
Geclassificeerd als nr. 3 van 116 Restaurants in Villasimius
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van TripAdvisor hier gaan eten echt goed eten
Perfecte bediening en ruime porties
Als je hier wil eten moet je wel reserveren of om 19:00 uur gaan eten.

11 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier gegeten naar aanleiding van tripadvisor, je ziet inderdaad aan de buitenkant niet dat het van binnen zo mooi modern eruit ziet. Porties zijn ook hier behoorlijk groot, we hadden een voor- en hoofdgerecht. Je moet dan wel echt grote honger hebben. Reserveren valt inderdaad niet mee. Zitten elke avond vol en na 8 uur nemen ze volgens mij geen reserveringen meer aan, dan moet je wachten tot een tafeltje vrij komt. Is ook te doen want het gaat behoorlijk snel.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte pizza, waarvan alleen de kale bodem al heerlijk smaakt! De prima kwaliteit ingrediënten maken de pizza's een waar feest voor je smaakpapillen. Niet verrassend dat de pizzeria ook veelvuldig door de locale bevolking wordt bezocht. Dit kan betekenen dat je even moet wachten als je tijdens de spits (20:00 en later) wilt eten.
Het restaurant heeft naast pizza's ook pasta en zeevruchten.

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier op aanraden terecht voor lunch. Liepen eerst de bar in en dachten dit kan toch niet de aanbeveling zijn. Bleek er naast de ingang naar het restaurant te zitten. Heerlijk geluncht en gelijk maar gereserveerd voor diner. Dat zat binnen al helemaal vol maar om 7 uur buiten dat kon wel. Wederom voortreffelijk gegeten en maar goed van de reservering want toen we weg gingen stonden mensen in de rij te wachten op een tafeltje. En dat op maandag avond. Dus reserveer als je er heen wilt gaan.

25 maart 2017 beoordeeld

Mooi vernieuwt , kom hier reeds meer Dan 30 jaar,keuze uit vis ,vrees ,pizza Beste in Villasimius!! Wel vooraf reserveren

Reizigers die Sa Tankitta bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Sa Tankitta geweest? Deel je ervaringen!