“Traditionele Italiaanse pizza”

Geclassificeerd als nr. 3 van 116 Restaurants in Villasimius
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte pizza, waarvan alleen de kale bodem al heerlijk smaakt! De prima kwaliteit ingrediënten maken de pizza's een waar feest voor je smaakpapillen. Niet verrassend dat de pizzeria ook veelvuldig door de locale bevolking wordt bezocht. Dit kan betekenen dat je even moet wachten als je tijdens de spits (20:00 en later) wilt eten.
Het restaurant heeft naast pizza's ook pasta en zeevruchten.

Datum van bezoek: juli 2017

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier op aanraden terecht voor lunch. Liepen eerst de bar in en dachten dit kan toch niet de aanbeveling zijn. Bleek er naast de ingang naar het restaurant te zitten. Heerlijk geluncht en gelijk maar gereserveerd voor diner. Dat zat binnen al helemaal vol maar om 7 uur buiten dat kon wel. Wederom voortreffelijk gegeten en maar goed van de reservering want toen we weg gingen stonden mensen in de rij te wachten op een tafeltje. En dat op maandag avond. Dus reserveer als je er heen wilt gaan.

Datum van bezoek: juni 2017
25 maart 2017 beoordeeld

Mooi vernieuwt , kom hier reeds meer Dan 30 jaar,keuze uit vis ,vrees ,pizza Beste in Villasimius!! Wel vooraf reserveren

Datum van bezoek: maart 2017
5 oktober 2016 beoordeeld

Het restaurant is druk bezocht; toen we om 20.00 uur kwamen moesten we even wachten op een tafeltje op het gezellige terras. De kaart is afwisselend; de gerechten zijn niet duur. Je kunt kiezen uit pizza's of een meergangen Italiaanse menu. De pizza's worden in een houtoven gemaakt en hebben een lekkere dunne bodem. De andere Italiaanse gerechten worden vers bereid. Bijvoorbeeld voorgerecht met diverse soorten vlees en kaas. Ook de ravioli smaakte goed. Na afloop hebben we gelijk een afspraak kunnen maken voor de volgende dag.

Datum van bezoek: september 2016
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht omdat ik deze week 3 keer heb gebeld om afspraak te maken .... Helaas ook vandaag niet om voor zaterdag of zondag of maandag te reserveren .... Krijg geen goed gevoel bij ..... Jammer van al die lovende beoordelingen

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Sa Tankitta bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Sa Tankitta geweest? Deel je ervaringen!