“Romantisch etentje op de veranda”
Beoordeling van Il Miraggio

Il Miraggio
Geclassificeerd als nr. 30 van 116 Restaurants in Villasimius
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons een klein stukje rijden met de auto. Het restaurant ziet er mooi uit met een veranda en zitjes op het strand. Keurige bediening, voelde iets afstandelijk. Heerlijke verse vis besteld en wordt voor je aan tafel gefileerd. De steak was ook goed. De gegrilde groenten waren heerlijk! De huiswijn is niet aan de raden (zowel wit als rood), neem een fles vd wijnkaart als je wijnliefhebber bent. De sfeer is relaxt en romantisch aan zee. Het was al donker dus helaas geen uitzicht meer voor ons.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kwaliteit vis, zeevruchten, pasta etc. Maar het leukste is dat je op het strand kunt eten; als het strand leegloopt qua badgasten, verhuist het restaurant z'n tafeltjes naar het strand. Tijdens de zonsondergang kun je dan van uitstekend eten genieten met je voeten in het zand en een briesje door je haren. Zeker aan te bevelen op warme dagen.
Wat ook aan te bevelen is is reserveren. Anders is de kans erg klein dat er nog plek op het strand is...

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen toevallig naar dit strand en zagen in de late namiddag dat de kelners het gehele meubilair op het strand plaatsten en daar het er super gezellig uitzag dan ook beslist er eens te gaan eten en zijn er uiteindelijk zelfs 2 maal gaan eten daar de locatie top is en het eten prijs kwaliteit dik in orde is zonder nog eens te praten over de vlotye service en de gastvrijheid van de eigenares die persoonlijk aan iedere tafel de bestelling komt opnemen. Een echte aanrader

4 juni 2012 beoordeeld

Heerlijk restaurantje op het strand. We hebben hier genoten op mijn verjaardag van een heerlijk diner buiten. Het eten is erg lekker, de bediening vriendelijk en correct.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Il Miraggio bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Il Miraggio geweest? Deel je ervaringen!