“Gezellig hotel met prachtige tuin en vriendelijke eigenaren”
Beoordeling van Hotel Ristorante Le Anfore

Hotel Ristorante Le Anfore
Geclassificeerd als nr. 9 van 118 Restaurants in Villasimius
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vertoeven in hotel Le Anfore.
Het hotel heeft een prachtige tuin en leuk terras. Ons zicht vanuit de kamer en balkon op de tuin was super.
Avondeten is zeker lekker maar het ontbijt keek ik telkens het meeste naar uit. Zeer lekkere cappuccino en verse fruitsla!

Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: juni 2018

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even binnengewipt voor de lunch. Vriendelijke ontvangst en bediening. Rundsfilet van goede kwaliteit en perfect gegrild zoals gevraagd. Niet echt duur en de “fil e ferru” was “on the house”.

Datum van bezoek: mei 2018
7 januari 2018 beoordeeld

We verbleven hier afgelopen zomer een volle week en hebben er 5 keer gedineerd en 2 keer geluncht met elkaar (mijn vrienden en ik) en ook meerdere malen met andere vrienden aldaar. Vooral de visgerechten en de pasta's zijn uitmuntend. Gezien de warmte hebben we de vleesgerechten niet vaak genomen maar ook die zijn de moeite waard hoewel het typische Sardijnse speenvarken iets te veel van het goede is voor het jaargetijde. De hoofdgerechten van vis zijn vers en heerlijk. We namen de Sardijnse kreeft met zn vieren en zelden smaakte kreeft zo goed. Dit hoofdgerecht is uiteraard niet goedkoop maar met de uitmuntende lokale wijnen zoals de Kermis uit Tharros is dit een Godenmaal. Kortom: als hotelgast zeker gaan eten maar ook als je in Villasimius bent. Restaurant is altijd open en altijd druk dus zeker in het weekend reserveren. Beste plek was op het gras onder de sterren. Geweldig!

Datum van bezoek: juli 2017
31 juli 2017 beoordeeld

Ondanks dat we al laat waren konden we hier toch nog lunchen. We hebben heerlijke pasta's gegeten en een lekker flesje wijn gedronken. De service was vriendelijk en goed.

Datum van bezoek: juli 2017
18 mei 2014 beoordeeld

mooie locatie en attente bediening
prachtige avond dus buiten gegeten
heerlijk vis gegeten, die door het personeel vakkundig werd gefileerd

Datum van bezoek: mei 2014

Reizigers die Hotel Ristorante Le Anfore bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Hotel Ristorante Le Anfore geweest? Deel je ervaringen!