“Goede keuken en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Hotel Ristorante Le Anfore

Hotel Ristorante Le Anfore
Geclassificeerd als nr. 10 van 115 Restaurants in Villasimius
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even binnengewipt voor de lunch. Vriendelijke ontvangst en bediening. Rundsfilet van goede kwaliteit en perfect gegrild zoals gevraagd. Niet echt duur en de “fil e ferru” was “on the house”.

7 januari 2018 beoordeeld

We verbleven hier afgelopen zomer een volle week en hebben er 5 keer gedineerd en 2 keer geluncht met elkaar (mijn vrienden en ik) en ook meerdere malen met andere vrienden aldaar. Vooral de visgerechten en de pasta's zijn uitmuntend. Gezien de warmte hebben we de vleesgerechten niet vaak genomen maar ook die zijn de moeite waard hoewel het typische Sardijnse speenvarken iets te veel van het goede is voor het jaargetijde. De hoofdgerechten van vis zijn vers en heerlijk. We namen de Sardijnse kreeft met zn vieren en zelden smaakte kreeft zo goed. Dit hoofdgerecht is uiteraard niet goedkoop maar met de uitmuntende lokale wijnen zoals de Kermis uit Tharros is dit een Godenmaal. Kortom: als hotelgast zeker gaan eten maar ook als je in Villasimius bent. Restaurant is altijd open en altijd druk dus zeker in het weekend reserveren. Beste plek was op het gras onder de sterren. Geweldig!

31 juli 2017 beoordeeld

Ondanks dat we al laat waren konden we hier toch nog lunchen. We hebben heerlijke pasta's gegeten en een lekker flesje wijn gedronken. De service was vriendelijk en goed.

18 mei 2014 beoordeeld

mooie locatie en attente bediening
prachtige avond dus buiten gegeten
heerlijk vis gegeten, die door het personeel vakkundig werd gefileerd

22 juni 2012 beoordeeld

Het menu is niet zeer uitgebreid maar er is voldoende keuze. De bediening is stijlvoller dan in de meeste andere restaurants. Bij keuze van meer algemene schotels, is de prijs nauwelijks hoger dan in de andere restaurants(door mij bezocht). Kwaliteit en smaak zeer goed.

• Sfeer

Reizigers die Hotel Ristorante Le Anfore bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Hotel Ristorante Le Anfore geweest? Deel je ervaringen!