“Overheerlijke sepia”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
1 augustus 2018 beoordeeld

In dit eerder grote en drukke restaurant hebben we lekker gegeten. Er is een ruime keuze aan dagverse visgerechten maar ook vlees staat op de kaart. Net als een reuzekeuze aan pizza. Lekker!

Datum van bezoek: juli 2018

22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi chique restaurant, lekkere culurgiones al pomodoro gegeten. Tiramisu ook prima. Gratis parkeren. Bediening oke. Engels niet zo goed. Veel muggen, muggenspray handig ;)

Datum van bezoek: juni 2018
5 augustus 2017 beoordeeld

Matig gegeten, het lijkt wel een vreetschuur. Erg druk, er is weinig aandacht voor persoonlijke bediening Razend snel krijg je de gerechten op tafel. Over de porties mag je niet klagen. De pizza van mijn dochter was trouwens niet goed, te kort in de oven, leek wel een dweil. Sorry, maar de pasta was ok

Datum van bezoek: augustus 2017
1 mei 2017 beoordeeld

Druk bezocht restaurant , vis was uitstekend,vriendelijke bediening,zo wel voor s'middags als s'avonds.

Datum van bezoek: april 2017
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze vakantie in Sardinië maar weer eens gaan eten bij Su Forru in Sinaii.
Zoals altijd weer lekker.
Heerlijke pasta's, mixed grill en een heerlijke espresso na. Alleen veel te veel!
Volgende vakantie komen we weer terug.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Ristorante Pizzeria Su Forreddu bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Ristorante Pizzeria Su Forreddu geweest? Deel je ervaringen!