Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een schitterende locatie.
Vanaf hier Napels. En Amalfi met alle tussen liggende locaties binnen 1.5 uur bereikbaar.
Halfpension geen aanrader. Eten valt tegen terwijl ze á la carte een voortreffelijke keuken hebben.
Kamers uitstekend.
Privé strand is zeker prettig omdat er overige stranden haast niet te vinden zijn .
Mocht je de Amalfi kust willen verkennen dan is dit zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, wij waren hier voor onze huwelijksreis en hebben een fantastisch verblijf gehad. Wij hadden een normale hotelkamer geboekt, maar kregen een gratis upgrade naar een prachtig appartementje met privé tuintje aan zee. Ook kwamen ze ons een heerlijke fles champagne brengen. Ontbijt is wel elke dag hetzelfde, maar lekker en goed. Aardige man komt je koffie brengen. Hotel heeft een gratis shuttle service die je naar het centrum of station brengt en ook weer ophaalt als je belt. Receptie personeel is fantastisch! Niets is teveel en ze doen alles voor je, excursies boeken, huurauto regelen, maakt allemaal niet uit, ze doen het met alle liefde voor je. Altijd supervriendelijk. Ook de omgeving is erg mooi,genoeg te doen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit is een mooi resort bij een leuk haventje. We hadden een mooie kamer. Alleen de douchecabine was heeeel erg klein. Je kon er net in staan. Maar je kon er niet in bukken ofzo. Erg vriendelijk personeel. En de kamers waren erg schoon. Leuk strand, waar je in het weekend plaats moet maken voor de plaatselijke bevolking. Zodat je op een stuk moet speciaal voor gasten. Maar prima. De omgeving is ook erg mooi. De gratis shuttle bus naar Vico Equense is erg handig.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel, super vriendelijk personeel. Niet alle kamers zijn even goed maar het grootste deel wel. Modern ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. Wij kregen een kamer met uitzicht op zee. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is erg fijn. Kamers variëren van met balkon en zonder balkon. Kamers zijn niet heel groot maar wel schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vriendelijke man bij t ontbijt die jou koffie komt brengen. Restaurant is heel goed met uitzicht op vulkaan en de ondergaande zon. Prijzen zijn prima en eten is erg lekker en je word vriendelijk geholpen.
Er rijd een Shuttlebus naar het stadje vico Equense, er is ook n trap maar dat is een behoorlijke klim van 200 treden.
Bij de receptie spreken ze goed Engels en word je goed geholpen.

Datum van verblijf: juni 2018