Beoordeeld op 11 augustus 2017

Wat een geweldig hotel! Eigenaar Mariano is de perfecte gastheer en doet er alles aan om je welkom te laten voelen. Mijn dochter en ik hebben erg genoten.
De locatie is prachtig en ideaal gelegen ten opzichte van alle bezienswaardigheden. Het uitzicht vanaf je balkon, de terrassen en het zwembad is sprookjesachtig.
De kamer was smetteloos schoon en erg comfortabel. Prima Wifi, ontbijt voor Italiaanse begrippen uitgebreid en goed verzorgd.
Kortom: hotel Mega Mare is echt een aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2017
megamare, Direttore van Hotel Mega Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017

Gentile Cliente ,
La ringrazio del giudizio positivo espresso a favore della mia struttura , per me è molto importante conoscere il parere degli ospiti perché aiuta a crescere e migliorare al fine di poter soddisfare sempre di più ogni vostra esigenza e rendere il soggiorno all Hotel MegaMare un esperienza indimenticabile.

Beoordeeld op 17 september 2016

Het was een noodoplossing, dit hotel, maar een aangename verrassing. Fijne sfeer goede kamers met fijne balkons. Prachtige sunset!
Veel mooie bloemen en erg verzorgd. Zou zo zonder aarzeling weer boeken.
Ontbijtje kan beter. Beetje karig.
Wél het enige hotel tijdens onze rondeis in Italië, dat een welkomstdrankje aanbood!

Kamertip: Bovenste verdieping vragen.
Datum van verblijf: juni 2016
megamare, Direttore van Hotel Mega Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2016

Beoordeeld op 2 augustus 2016

Een fantastisch hotel. Supervriendelijke en hartelijke ontvangst door eigenaar Mariano. Niets was te veel gevraagd en wat een uitzicht op de baai van Napels/Sorrento. 's Morgens wakker worden en uitkijken op de Middellandse Zee is uniek. Tof zwembad en goede ligging. Kraaknet. Goede wifi.

Datum van verblijf: juli 2016
megamare, Direttore van Hotel Mega Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2016

Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een schitterende ligging met een prachtig uitzicht op Sorrento. De service is erg goed. Fijne shuttleservice naar nabijgelegen restaurant. Gastvrij ontvangen door manager Mariano en zijn staf. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: september 2015
megamare, Direttore van Hotel Mega Mare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2015

Beoordeeld op 10 juli 2014 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel, redelijk aan de prijs, badkamer redelijk klein. Goed gegeten in restaurant, vriendelijke mensen. Uitzicht is geweldig mooi.. En je bent redelijk dichtbij Napels en andere bezienswaardigheden. Ligt aan doorgaande (kust)weg

Datum van verblijf: augustus 2013