Beoordeeld op 29 september 2016

Ideale uitvalbasis, maar 45 minuten van Napels vliegveld, aan een rustige baai om van daaruit de (ook in het naseizoen) drukke Amalfikuste te verkennen. Het dorp ligt boven (flinke stijging van 200 treden) dit gedeelte ligt direct aan zee,met de auto zonder parkeerproblemen te bereiken. Rustige boulevard voorde deeur met een aantal gode tot zeer goede restaurants. Tegenover eigen loungerestaurant/plek/ klein strandje. Heerlijk rustig en kleinschalig. 8 kamers waarvan het merendeel redelijk klein maar schoon is.Uitzicht op zee met eigen klein balkon. Badkamer en met name de douche zeer klein maar je leert ermee om te gaan.Wel superzachte badjassen (microvezel).
Zeer vriendelijk personeel,behulpzaam, shuttlebus naar het dorp, goed ontbijt.
Het lijkt ons nuttig om tijdens de rustigere wintermaanden e.a. te herstellen zoals bedlampen, houtwerk op het terras, nieuwe buitenkussens (beschadigd).

Kamertip: Kamer 8 op de tweede verdieping is ruim, woon-/ slaapgedeelte, 2 balkons en ruime badkamer.
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 mei 2016

Leuk hotel, goed ontbijt, erg goed en behulpzaam personeel. Er was een shuttle bus naar het centrum van het dorp, net iets te ver om te lopen. Kwam je ook weer ophalen. Vlakbij de metro/tramlijn richting Pompei.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 9 maart 2016 via mobiele applicatie

Een boutique hotel met 8 kamers, super qua inrichting, een entourage waar men tot kalmte komt.
De uitbaters super vriendelijk en hulpvaardig ...
In 1 woord zeker voor herhaling vatbaar
Ontbijt met zicht op zee alsook de kamers, je voelt je direct thuis en hebt zin om er te blijven
Dicht bij alle belangrijke plaatsen

Datum van verblijf: maart 2016
ResortLeAxidie, Direttore vendite van Le Ancore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2016

Wij danken u voor de complimenten die we doen. ons doel is om uw vakantie te maken en genieten van unieke en onvergetelijke zijn we erin geslaagd. We wachten nog steeds.

de Direction

Beoordeeld op 5 augustus 2015

Wij verbleven hier 2 nachtjes om een stukje Amalfi kust te verkennen.
Het hotel is schattig en comfortabel met fijne service. Kamer 2 net boven trap receptie is erg rumoerig door de gesprekken beneden, zeker als ' s nachts de elektra uitvalt en men dat probeert op te lossen. Ook voor de deur is het druk 's avonds en 's nachts door uitgaanspubliek. Wakker worden in de haven met mooi uitzicht vergoed veel. Zeker in voor en najaar fijn vertoeven hier.

Kamertip: 2e verdieping wellicht beter vanwege rumoer bij de receptie
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 24 juni 2015

Ok. Is mooi hotel. Personeel is vriendelijk, maar overall hebben ze toch veel steekjes laten vallen.
kamers zijn klein maar goed verzorgd.
Douche is echt te klein. 60x60 cm
wc was niet schoongemaakt bij aankomst.
balkondeur sloot niet. 2x laten repareren.
'S morgens sloten we alles netjes af, maar de schoonmaakster zette standaard alles weer open. Ondanks dat alle balkons simpel te bereiken waren.
parkeerplaatsen zijn beperkt. We werden naar openbare parkeerplaats gestuurd waar we voor 8 euro per dag mochten parkeren. De receptie vertelde dat we dit als korting terug zouden krijgen bij de eindafrekening. Dat bleek een foutje. Dus vraag gewoon of je vanaf morgen wel bij hun mag parkeren.
ontbijt was goed. Strand beperkt. Er zijn 4 ligbedden, gelukkig waren er niet meer gasten geïnteresseerd.
Locate is druk in het weekend. Door de week uitgestorven.

Datum van verblijf: juni 2015