Beoordeeld op 23 mei 2016

Leuk hotel, goed ontbijt, erg goed en behulpzaam personeel. Er was een shuttle bus naar het centrum van het dorp, net iets te ver om te lopen. Kwam je ook weer ophalen. Vlakbij de metro/tramlijn richting Pompei.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 9 maart 2016 via mobiele applicatie

Een boutique hotel met 8 kamers, super qua inrichting, een entourage waar men tot kalmte komt.
De uitbaters super vriendelijk en hulpvaardig ...
In 1 woord zeker voor herhaling vatbaar
Ontbijt met zicht op zee alsook de kamers, je voelt je direct thuis en hebt zin om er te blijven
Dicht bij alle belangrijke plaatsen

Datum van verblijf: maart 2016
ResortLeAxidie, Direttore vendite van Le Ancore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2016

Wij danken u voor de complimenten die we doen. ons doel is om uw vakantie te maken en genieten van unieke en onvergetelijke zijn we erin geslaagd. We wachten nog steeds.

de Direction

Beoordeeld op 5 augustus 2015

Wij verbleven hier 2 nachtjes om een stukje Amalfi kust te verkennen.
Het hotel is schattig en comfortabel met fijne service. Kamer 2 net boven trap receptie is erg rumoerig door de gesprekken beneden, zeker als ' s nachts de elektra uitvalt en men dat probeert op te lossen. Ook voor de deur is het druk 's avonds en 's nachts door uitgaanspubliek. Wakker worden in de haven met mooi uitzicht vergoed veel. Zeker in voor en najaar fijn vertoeven hier.

Kamertip: 2e verdieping wellicht beter vanwege rumoer bij de receptie
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 24 juni 2015

Ok. Is mooi hotel. Personeel is vriendelijk, maar overall hebben ze toch veel steekjes laten vallen.
kamers zijn klein maar goed verzorgd.
Douche is echt te klein. 60x60 cm
wc was niet schoongemaakt bij aankomst.
balkondeur sloot niet. 2x laten repareren.
'S morgens sloten we alles netjes af, maar de schoonmaakster zette standaard alles weer open. Ondanks dat alle balkons simpel te bereiken waren.
parkeerplaatsen zijn beperkt. We werden naar openbare parkeerplaats gestuurd waar we voor 8 euro per dag mochten parkeren. De receptie vertelde dat we dit als korting terug zouden krijgen bij de eindafrekening. Dat bleek een foutje. Dus vraag gewoon of je vanaf morgen wel bij hun mag parkeren.
ontbijt was goed. Strand beperkt. Er zijn 4 ligbedden, gelukkig waren er niet meer gasten geïnteresseerd.
Locate is druk in het weekend. Door de week uitgestorven.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 21 november 2014

een leuk net trendy hotelletje op een rustig plekje ! kleine doch heel verzorgde kamers . een zeer mooie omgeving . in de omgeving van hel goede restaurants , 2 sterrenzaak op een paar honderd meter .

Datum van verblijf: november 2014