Beoordeeld op 12 december 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch mooi statig gebouw dat in al zijn aspecten grandeur uitstraalt. Heel vriendelijk personeel, fantastisch ontbijt en een rooftop zwembad waar het heerlijk vertoeven is. Prijzige drankjes maar dat hoort er nu eenmaal bij als je kiest voor een top-hotel.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 6 november 2017

Mooie kamer met zeezicht. Supervriendelijke medewerkers. Fantastisch ontbijt. Verwarmd zwembad op vijfde verdieping. Vanuit dit prachtige hotel loop je zo de boulevard van Viareggio op.
We gaan zeker ieder jaar terugkeren voor een weekendje Viareggio, en we zullen dan zeker ieder keer in Principe di Piemonte verblijven.
Viareggio is trouwens prachtig in de zomer, maar absoluut óók in het voor- en najaar.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 30 september 2017

Dit mooie gebouw kon ook een mooi hotel zijn.
Aan de receptie is iedereen zeer vriendelijk.
Na een nacht in een klein kamertje vroegen wij een grotere kamer; en dat kon ook voor de volgende 4 dagen.
Het zwembad is piepklein en ondiep, met weinig zitruimte.
Het ene restaurant heeft weinig keuze, is duur , en het tweesterren restaurant is onmenselijk duur. Heel oude fietsen kunt ge gratis gebruiken. Ook een gemiste kans.

Kamertip: Tweed verdieping was rustig
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Grand hotel Principe di Piemonte bezocht tijdens onze trip door Toscane. 4 dagen genoten van de luxe van dit hotel. Kamer op 5 de verdieping met eigen dakterras. Voortreffelijk. Wat een uitzicht. En super modern ingericht. Hier was ook het zwembad en whirlpool op het dak aanwezig. Heerlijk relaxen onder genot van een cocktail. Werkelijk genieten en super bediening aan de bar. Zowel ontbijt als diner a la carré in het restaurant op begane grond waren prima. Bediening erg goed en zeer uitgebreid ontbijt.
Ook een avond in het ** Michelin restaurant gegeten op het dak van het hotel. Het specialiteiten menu was erg goed. De a la carte gerechten prima maar niet uitzonderlijk en niet in verhouding tot de prijs. Combi van specialiteiten menu en wijnarrangement was verrassend goed. Prijs redelijk hoog wat je van een dergelijk restaurant mag verwachten. Parkeren in prive garage is perfect. Ook de sauna en wellness is prima verzorgd.

Aandachtspunt de beachclub ondergebracht bij beachclub Excelsior. Staat niet in verhouding tot kwaliteit van het hotel. Dat is jammer. Verwachting was hoog voor de eigen beachclub van hotel Piemonte. Maar hier werd geen zaken mee gedaan sinds enkele maanden. Excelsior is een basic beachclub. Zeker geen ***** sterren waardig.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 19 mei 2017 via mobiele applicatie

Via de wel bekende site een 6 daagse vakantie geboekt met ons tweetjes. Het was geweldig, sowieso is Viareggio een mooie bad- en eetplaats, maar het hotel was topklasse, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en die bezorgen je dan op deze luxe wijze een heerlijke verwenperiode
Echt een aanrader

Datum van verblijf: mei 2017