“Goede kwaliteit voor een goede prijs”
Beoordeling van Sa Playa

Sa Playa
Geclassificeerd als nr. 91 van 537 Restaurants in Viareggio
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed doorsnee restaurant, geliefd bij veel Italiaanse locals.
Goede kwaliteit voor een goede prijs, aanrader.

Carpaccio van Bresaola (goddelijk gedroogd Italiaans vlees) een aanbeveling om te nemen

Datum van bezoek: mei 2018

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

lag het aan het mes of aan het deeg, maar erdoor geraken was niet evident! Zelfde basis voor 2 totaal verschilllende pizza’s! Kortom, geen topper!

Datum van bezoek: mei 2018
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten voor relatief weinig geld. Het was er erg druk. Er werd hard gewerkt door het personeel.

Datum van bezoek: juli 2017
15 mei 2017 beoordeeld

Geen wonder dat dit restaurant zo vol zat vergeleken met de andere op een stille maandagmiddag! de lokalen komen hier dus dan weet je dat het goed is. Heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening. Goede prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: mei 2017
30 juni 2016 beoordeeld

Op aanraden van velen de vissoep (cacciucco) geprobeerd. Veel te zwaar, niet te verteren en te veel inktvis. Bovendien was de patroon helemaal niet vriendelijk omdat ik alleen was waarbij hij onmiddellijk stoel tegenover mij wegnam om dit te benadrukken. Ik kom hier nooit meer, er zijn veel andere en betere plaatsen.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Sa Playa bekeken, bekeken ook

Viareggio, Provincie Lucca

In Sa Playa geweest? Deel je ervaringen!