“Lyon en Toscane in één vispan”
Beoordeling van Pivot Bistrò di mare

Pivot Bistrò di mare
Geclassificeerd als nr. 6 van 535 Restaurants in Viareggio
14 maart 2019 beoordeeld

Een complete verrassing was dit restaurant. De ravioli werd gevuld met onder andere zeewolf! Heerlijk en volgens de patron konden wij dit gerecht enkel eten in zijn restaurant. Zijn Franse afkomst (LYON) lag aan de basis! Daarna een heerlijke en smaakvolle vissoep. De Toscaanse vermentino stond op de kaart, maar was niet meer in voorraad. Dan maar een redelijk dure vermentino uit Zuid-Italië. Een voltreffer. Opvallend, dit restaurant was volzet met overwegend oudere Italianen. Vaak de goede barometer.

Datum van bezoek: maart 2019

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en goed restaurant, je kan er heerlijk vis eten voor een goeie prijs. Het is een stuk beter dan de restaurants aan de boulevard. Lekkere wijn en goed personeel. Zeker de moeite om een keer te eten, maar ik zou wel van te voren reserveren.

Datum van bezoek: september 2018
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader!
heerlijk gegeten en daarbij een uitstekende bediening.
mooie verzorgde kaart met goede uitleg.
prijs kwaliteit is ok
volgende keer gaan we weer

Datum van bezoek: augustus 2018
27 augustus 2017 beoordeeld

Prima bediening en perfect eten. Uitstekend wijnadvies. Dit restaurant gekozen op basis van de beoordelingen. Bleek een hele goede keuze te zijn.

Datum van bezoek: augustus 2017
6 augustus 2017 beoordeeld

Geweldig eten, perfecte prijs/kwaliteit en toffe bediening! Nu al 3x geweest en komende week gaan we zeker nogmaals. Iedere keer wat anders van het met zorg gemaakte menu. Eén woord.....heerlijk, in een leuke sfeer!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Pivot Bistrò di mare bekeken, bekeken ook

Viareggio, Provincie Lucca

In Pivot Bistrò di mare geweest? Deel je ervaringen!