Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Kraaknet hotel met erg vriendelijk personeel. De ligging in het centrum van varese maakt het ideaal om de stad te bezoeken en toch is het er erg rustig om te slapen. Handig ook dat je er kan parkeren!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 april 2018

Prijs kwaliteit prima!met zeer goede parking,rustig gelegen en vlak bij het centrum,mooie kamers,het hotel is volledig gerenoveert,zeer vriendelijk personeel,in het mooie varese,ideaal voor schopping.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 18 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij komen hier inmiddels 3 jaar en iedere keer zijn we enthousiast! Het is een zeer centraal gelegen hotel. Parking achterom en je loopt meteen het centrum in. Het is een mooi, strak vormgegeven hotel waar warmte van uit straalt. Een persoonlijke ontvangst mede doordat het een kleinschalig hotel is. Het voelt als thuis komen! Alles is aanwezig om je hier heel prettig te voelen. Vriendelijke en behulpzame mensen.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 22 juli 2016

Top hotel voor onderweg maar je zou je er misschien ook wel een paar dagen kunnen vermaken. Uitstekend ontvangst en super aardig personeel. Kamer was top en goede parkeergelegenheid. Ontbijt niet super uitgebreid maar van uitstekende kwaliteit. Loopt zo het centrum met gezellige restaurants etc

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 12 juni 2016

Over het algemeen is dit een zeer degelijk hotel, met medewerkers die allemaal echt hun uiterste best doen om het de gasten zo goed mogelijk te bedienen. Over de hele lijn zijn er echter punten waar men steken laat vallen. Onze kamer was zeer ruim en mooi ingericht, maar op de muren waren op verschillende plaatsen strepen te zien en was de verf losgekomen. Het ontbijt is uitgebreid genoeg en over het algemeen kwalitatief, maar de tweede ochtend stond er een kom met gemengd fruit dat er uit zag alsof het er al een week stond; de medewerkster die instond voor het ontbijt kwam om de 2 minuten langs en merkte niets. Echt vervelend was het gegeven dat we gedurende ons hele verblijf (3 dagen) ofwel een gebrekkige ofwel helemaal geen internetconnectie hadden op de kamer, blijkbaar vanwege problemen met de lijnen die al geruime tijd aansleepten; in de stad heb je in bijna ieder café en restaurant gratis wifi en dat lukte dus niet in onze hotelkamer. Goede intenties zeker, maar absoluut niet de kwaliteit die we tijdens ons verlof hadden in onze hotels in Fossano en San Pietro di Feletto.

Datum van verblijf: juni 2016