Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

Modern hotel met mooie kamers en gratis parkeergelegenheid niet zo ver van de Zwitserse grens.
Sober maar vodoeninggevend ontbijt.
Goede wifi.
Jammer dat we bij aankomst niet konden dineren.
Aan de overkant van de weg is echter een heel goed steakrestaurant waar men jammergenoeg praktisch enkel italiaans spreekt.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 mei 2016

Op doorreis naar onze eindbestemming dit hotel geboekt voor een overnachting.
Beviel prima. Mooie kamer en heerlijke douche/badkamer.
In het hotel gegeten. Dat was ook prima echter de muziek in het restaurant staat hard aan, te hard om rustig te eten (was trouwens bij het ontbijt ook zo)

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 september 2015

Parkeervoorziening, ontbijt, WiFi waren prima, uitstekend. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Minpunten: Weinig faciliteiten zoals zwembad en fitness. En dat voor 145 euro per nacht. Kamers zijn wel gehorig.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 20 augustus 2015 via mobiele applicatie

Via Arke in dit hotel terecht gekomen voor rondreis Italië. Wij hebben nu twee van de drie nachten erop zitten.

Moderne kamer, heerlijk bed en super badkamer. Stortdouche werkt prima en en de afwerking van de kamer is ook goed. Aan achterkant hotel heb je kamers waar je de auto voor de kamer kunt parkeren en via je eigen deur direct je kamer in kunt. Ideaal! Aan voorkant hotel is dit echter anders...

Het ontbijt is ook super! Erg veel keuze en er wordt gevraagd of je eventueel espresso of een cappuccino wilt bij het ontbijt. Sappen liggen light en normaal in flessen klaar. Vakantie gevoel voor Italië ontbreekt bij ons nog wel, door de moderne uitstraling en de ligging.

Aanrader om te doen zijn het oude centrum van Castiglione Olona en dorpje en kapellen op de berg, Santuario di Santa Maria del Monte.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 16 augustus 2015

hadden dit hotel geboekt op terugreis van onze reis door Umbrië. Hotel is vlot bereikbaar en heeft een ruime (gratis) parking. enkel gelijkvloerse kamers, wij kregen kamer op het einde van de gang. Zeer propere en moderne kamer, enige minpuntjes: geen kluisje en geen kast om kledij op te hangen. Ontbijt uitgebreid (wel fruitsap uit dozen). Restaurant hebben we niet geprobeerd, weinig keuze en niet direct onze goesting. Dan maar het steakhouse gedaan in het begin van de straat, toppertje!
Verwacht niet om 's avonds nog even door Varese te slenteren, want de stad is nog een eindje verwijderd.

Datum van verblijf: augustus 2015