ZenHotels.com
129 US$
View deal
BESPAAR 25 US$
Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

4 nachten verbleven in het hotel. Het personeel van het hotel is heel vriendelijk en de kamers modern en goed verzorgd. Het ontbijt is ook heel uitgebreid. De ligging is ook perfect: op 2 minuten wandelen ben je in het centrum van Torbole.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 5 juli 2017

Hotel heeft zeer mooie ligging en vooral comples Eden. Kamer is prima (een 9) Dubbele rainshover en douche. Airoc en zeer ruim. groot balkon. Zwembad is prima. Alleen de badlakens (halen bij de receptie) zeijn zeer sleets.Bedjes en parasols genoeg. totaal zou ik hiet wel een 8 voro geven.
De eetzaal was zeer ruim en zeer gehorig. De ober hadden kennelijk een hardloopcursus gehad om zo snel mogelijk de borden bij de mensen te krijgen en de lege borden weer op te halen. Zeer onpersoonlijk. De tafel met de salades (1e gang) was niet efficient meergezet. Mensen liepen 2 richtingen heen. De overige maaltijde onderdelen werden op tafel bezorgd. Maar bij de keuze gerechten was e.e.a veelal met pasta's en knoeldels.
Vond e.e.a ook niet altijd smaakvol en porties vlees en vis waren niet groot. Op zondag was en een zgn galadiner. Maar wij vonder er niet veel gala aan. Avond eten, bedieningswijze en de herrie doet me besluiten hiervoor niet meer dan een 6 te geven. Onbijt was normaal, maar de afgebakken italioaanse broodjes waren erg door. Later waren er ook een soort semmels en die waren smeuiger. Ontbijt klrijgt een 7. Wil je bij het avondeten rustig en egzellig dineren dan is dit geen hotel voor u. Maar ligging boven het Gardameer en ruime kamers (complex Eden) compenseert veel.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 19 januari 2017

Vier sterren hotel met meertalige (Spaans, Duits, Engels, Nederlands) bediening aan de balie, heerlijk zeer uitgebreid ontbijt met super vriendelijk personeel, ruime kamers met grote TV met internationale zenders. Een zeer mooi nachtprijs voor een luxe hotel...

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 september 2016

Het was een prima hotel op een mooie centrale plek. Het ligt op loopafstand van het centrum. De service van het personeel is erg goed, soms had ik het idee dat personeel misschien volgens de Nederlandse standaarden hard moet werken. Elke dag een schoon dekbed en schone handdoeken, vind ik persoonlijk niet noodzakelijk, maar toch prettig! Daarnaast was het eten in het restaurant prima, alleen na 8 dagen wilde ik wel graag een keer buiten de deur eten. Er was weinig variatie in het ontbijt en de desserts, echter is er wel keuze genoeg, dus ik geloof dat er voor iedereen wel wat lekkers bij zit. Mijn ouders sliepen aan de kant van de weg, dat gaf wel veel lawaai. Als je de keuze hebt, vraag dan of je aan de kant van het Gardameer kan slapen, dan heb je ook nog eens mooi uitzicht! Daarnaast mochten we een dag een gratis e-bike lenen, dit was goed geregeld en was leuk om door de bergen heen te touren!

Kamertip: Kamers aan de kant van de weg zijn wat lawaaierig!
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 juli 2016

Goed hotel. Wij hebben hier, als tussenstop, 1 nacht overnacht. Je loopt zo het centrum in of staat op het strand.
Kamers zijn schoon, modern ingericht. Parkeren kan bij het hotel. Het ontbijt is meer dan goed. De keuze is enorm. En, erg lekker.

Datum van verblijf: juni 2016