“TOP Restaurant aan het strand”
Beoordeling van Bagno Laura Restaurant

Bagno Laura Restaurant
Geclassificeerd als nr. 37 van 68 Restaurants in Tirrenia
Keukens: Italiaans
3 juni 2014 beoordeeld

In mei 2014 jl. heb ik mogen genieten bij Bagno Laura Restaurant van een heerlijk diner en een zeer vriendelijke bediening. Als voorgerecht had ik gekozen voor gebakken zalm en als hoofdgerecht tonijn. Het nagerecht, een chocolade ijstaartje, goddelijk! Werkelijkwaar, dit was, voor de prijs dat je hier betaald, echt een verrassing! Super lekker, vers eten, topkwaliteit. De menukaart zal elke week verschillen. Wat heb ik op deze plek genoten van het heerlijke eten en van het prachtige uitzicht dat deze plek te bieden heeft. Ik raad iedereen aan om zeker een keer te gaan dineren bij Bagno Laura Restaurant. In 1 woord omschreven: TOP!

3 juli 2014 beoordeeld

10 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

25 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Bagno Laura Restaurant bekeken, bekeken ook

In Bagno Laura Restaurant geweest? Deel je ervaringen!