“Uitstekend gegeten en gastvrij ontvangen.”
Beoordeling van Ristorante Cavaliere Nero

Ristorante Cavaliere Nero
Reserveren met
Ristorante Cavaliere Nero is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 68 Restaurants in Tirrenia
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
2 oktober 2012 beoordeeld

Wij hebben in dit restaurant met veel plezier gegeten op een zaterdagavond. Het was gezellig druk en men had alle andacht voor ons. Het eten was lekker en wat fijn is, maar dat hebben wij in meerdere restaurants ervaren in Italië, dat men uit zich zelf vraagt of je een een tweede bord wil als je maar één voorgerecht bestelt.

22 juni 2018 beoordeeld

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Ristorante Cavaliere Nero bekeken, bekeken ook

In Ristorante Cavaliere Nero geweest? Deel je ervaringen!