“Huiswijn is niet zo best”
Beoordeling van Piropo Ristorante Pizzeria

Piropo Ristorante Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 8 van 64 Restaurants in Tirrenia
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier alleen een drankje gedronken. De huiswijn en de cappuccino zijn niet heel lekker. Tijdens ons drankje konden wij genieten van de kermismuziek.. Wij hebben niet hier dus niet gegeten, daar kunnen wij niet over oordelen.

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren avond met mijn vriendin gegten. Goed en gezellig personeel, die met je mee denken. Niet te opdringerig en gunnen je de tijd om rustig te eten. Prijs is ook goed. Met zn 2e een fles wijn en uitgebreid gegeten voor maar 60,-

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4 oktober 2017 beoordeeld

26 augustus 2017 beoordeeld

In Piropo Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!