Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het is een goed hotel echter is het parkeren er een drama. Je kan voor 5 euro per dag je auto op ongeveer 700 meter in een parkeergarage stallen. Kamers zijn verzorgd en schoon. Airco aanwezig. De kamers beneden zijn via een trappen doolhof te bereiken. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Ontbijt is goed geregeld echter voor Nederlandse begrippen lijkt t op een uitstalling van cake, gebak en andere zoetigheden. Daar moet je van houden.......

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is prachtig gelegen. Het heeft een grandeur van vroeger. Jammer dat de auto parkeren alleen mogelijk is op ca. 1 km afstand, dus dat is lopen met de bagage. Hotel zelf is prima. Het ontbijt is, zoals in de meeste Italiaanse hotels, vol van zoetigheid. De dinerkaart is prima.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 22 mei 2016

Mooi maar wat gedateerd hotel in het oude centrum van Spoleto. Mooie kamers met veel antiek. Hoe het met de brandveiligheid zit in dit oude gebouw vol gangetjes en trappen weet ik niet. Wat beter restaurant met goede keuken. Wij mochten onze fietsen in een aparte opbergruimte plaatsen, hetgeen zeer prettig was. Heerlijk terras voor het hotel en een zeer luxueus ontbijtbuffet met heerlijk gebak en allerlei broodbeleg.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 7 juni 2015

centraal in Spoleto gelegen, mooi, met veel antiek ingericht hotel, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, voortreffelijk diner. Persoonlijk hotel. Lastig te vinden met ons navigatiesysteem.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 5 juni 2014

De receptioniste Loreta heeft ons goed geholpen met het vinden van een hotel in Pisa en de treinreis er naar toe.Wij waren hier 7 jaar geleden ook en het is ons weer goed bevallen.
Helm en A nnemarie v.Rijn.via S.N.P.7 jaar geleden nu zelf geboekt.

Datum van verblijf: mei 2014